خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان قضایی خبر داد؛

کاهش ۲۷ درصدی جرایم نیروهای مسلح/ از حوزه کاری خود مراقبت کنید

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۴۳۸

مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در دنیا در اوج قدرت ایستاده است، گفت: امروز صدای اسلام و قرآن در دنیا بلند شده است، دشمنان از این امر ترس و دلهره دارند.

بهرامی اظهار کرد: امروز ایران اسلامی در دنیا عزتمند است و هیچ احساس ضعف نداشته باشید.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در سوریه و عراق بیچاره شده‌اند، افزود: خواستند با تشکیل اسرائیل جدید، کردستان را مجزا و برنامه‌های خود را عملیاتی کنند، اما نتوانستند، ترامپ حق دارد هم‌اکنون دیوانگی کند؛ چرا که آمریکا سال‌ها در این منطقه هزینه کرده است.

وی افزود: هم‌ اکنون شیعه اوج گرفته و تلاش آمریکا به باد رفته است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه داعش بساطش برچیده شده است، گفت: برای پیروزی و سربلندی باید زحمت کشید و خون‌جگر خورد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به قرآن و آموزه‌های دینی اشاره کرد و گفت: در اسلام بسیار به تسلیم شدن در برابر خدا تأکید شده است و پیامبران و ائمه معصوم (ع) در دوران زندگی به این مهم پایبند بودند و در این خصوص از سوی خداوند آزمایش نیز شده‌اند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح از تشکیل ۶۵۰ مجمع پیشگیری با هدف کاهش وقوع جرایم در نیروهای مسلح در ۱۰ سال گذشته خبر داد و افزود: در اثر همکاری نیروهای مسلح با سازمان قضایی، جرایم در این بخش با کاهش ۲۷ درصدی روبرو بوده است.

بهرامی گفت: از سال ۷۷ تاکنون چهار برنامه مدوّن پنج‌ساله در زمینه پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح اجرا شده و امسال برنامه چهارم پایان می‌یابد.

این مقام قضایی در خصوص مسئولیت پذیرفتن مدیران نیز گفت: باید امانت‌دار خوبی باشید و از حوزه کاری خود مراقبت و محافظت کنید.

در این آئین از زحمات محمد صبوری قدردانی و علی ناصری به‌عنوان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان خراسان شمالی معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز