خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده نیروی هوایی:

دشمنان به دنبال شکاف و تفرقه بین نیروهای مسلح هستند/ ارتش دشمن‌شناس است

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۸۳۸

جانشین فرمانده نیروی هوایی تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتش با بصیرت و دشمن‌شناس است که به موقع تهدیدات را شناسایی کرده و به آن پاسخ می‌دهد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در حضور دانش‌آموزان درجه‌داری در لشکرک ضمن تبریک ریشه‌کن شدن داعش گفت: شکست داعش نشان داد که حق همیشه پیروز و باطل نابودشدنی است.

وی افزود: این شکست مفتضحانه بیانگر حقانیت گروه مقاومت، مواضع حق‌طلبانه جمهوری اسلامی و همچنین خط بطلانی بر همه جنایات هولناک و تاسف‌برانگیز نظام ظلم و ستم است که جبهه مقاومت با اتکا به تجربه هشت سال دفاع مقدس موفق به کسب این موفقیت بزرگ شد.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به دانش‌آموزان اظهار داشت: پوشیدن لباس مقدس سربازی در ارتش افتخار بزرگی است که باید شکرگزار این سعادت باشیم.

نصیرزاده به بیان ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران پرداخت و تصریح کرد: ارتش ایران اسلامی یک ارتش مردمی است و در دل ملت بزرگ کشورمان جای دارد.

وی تاکید کرد: بر اساس شرح وظایف، ارتش در زمان جنگ، وظیفه حراست از مردم را برعهده دارد و در زمان صلح و در بحران‌هایی از قبیل زلزله اخیر با جان و دل در کنار مردم و کمک‌رسان آنها خواهد بود.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش اهداف والا و الهی ارتش جمهوری اسلامی ایران را از دیگر ویژگی‌های بارز آن برشمرد و خاطرنشان کرد: ارتش همواره به دنبال حفظ ارزش‌های انقلاب، دفاع از حریم اهل بیت(ع) و تعالیم اسلام بوده و خواهد بود.

نصیرزاده خطاب به دانش‌آموزان ابراز داشت: اگر آرزوی حضور در رکاب امام حسین(ع) در روز عاشورا را داشتید، اینک با حضور در ارتش و مقابله با تهدیداتی از قبیل گروه‌های تکفیری و داعش، ان‌شاءالله این آرزوی شما جامه عمل خواهد پوشید.

وی دیگر ویژگی ارتش جمهوری اسلامی ایران را داشتن بصیرت دانست و بیان کرد: دشمنان به دنبال شکاف و تفرقه بین نیروهای مسلح هستند ولی ارتش با شناخت به موقع این تهدیدات و با تدبیر فرمانده محترم کل ارتش، تعامل و اقدامات بسیار خوبی در راستای هم‌افزایی بین نیروهای مسلح ازجمله ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام داد و این توطئه دشمنان را خنثی کرد.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش کارآمدی ارتش را ویژگی بارز ارتش جمهوری اسلامی برشمرد و یادآور شد: علاوه‌بر کارآمدی، ارتش از دانش بالایی برخوردار است و کارگاه‌های مجهزی نیز در اختیار دارد.

نصیرزاده کارآمدی و دانش ارتش را نتیجه هشت سال دفاع مقدس دانست و عنوان کرد: برای حفظ این ویژگی‌های ارتش، باید با بهره‌مندی از فرمایشات فرمانده معظم کل قوا، اقتدار خود را تحکیم و توسعه بدهیم.

وی وظایف تک‌تک کارکنان ارتش و همچنین دانش‌آموزان در حال آموزش را برای حفظ این ویژگی‌ها، اهمیت دادن به آموزش‌ها و مسائل تربیتی، اخلاقی و روحی و روانی عنوان کرد و گفت: همواره ایمان و عزم راسخ الهی داشته باشید، خود را سرباز امام زمان(عج) بدانید و اخلاق خود را به اخلاق دینی تجهیز کنید.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش ضمن تاکید بر حفظ آمادگی و نظم و انضباط، خطاب به دانش‌آموزان اظهار داشت: ضمن بالا بردن سواد رسانه‌ای خود، در بهره‌برداری از شبکه‌های مجازی هوشیار و بیدار باشید؛ چراکه گسترش فضای مجازی یکی از ابزارها و توطئه دشمن در جنگ نرم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز