خبرگزاری کار ایران

امیر سرتیپ هاشمی:

ترویج فرهنگ اسلامی بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی است

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۲۶۸

فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تاکید کرد: ترویج و تقویت فرهنگ اسلامی و اعتقادات مذهبی، بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم خلبان سید جاوید هاشمی، فرمانده پایگاه شهید فکوری در گردهمایی مسئولان سیاسی نیروهای مسلح مستقر در شهر تبریز که با هدف بررسی تحولات داخلی و خارجی  و ایجاد هماهنگی بیشتر در فعالیت‌های سیاسی یگان‌ها و به میزبانی پایگاه هوایی شهید فکوری برگزار شد، گفت: امروز اتاق فکر دشمن سخت در تلاش است تا باورهای دینی ما را سست کند.

وی افزود: فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی باید کارشناسی شده و مبتنی بر عمل‌گرایی برنامه‌ریزی شود.

فرمانده پایگاه شهید فکوری در پایان اظهار داشت: لازم است مسئولان فرهنگی و سیاسی نسبت به ترویج و تبلیغ آموزه‌های اصیل اسلامی تلاش کنند.

در ادامه این نشست، سرهنگ حسن قهرمانی، معاون سیاسی سپاه عاشورا در تشریح اوضاع منطقه تصریح کرد: برنامه آمریکا کوبیدن مسلمان‌ها به دست مسلمان‌ها است و اخیرا با تشکیل ناتوی عربی – آمریکایی می‌خواهد خط مقاومت را به دست کشورهای عربی بکوبد تا برای اسرائیل انرژی و امنیت درست کرده و از قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه بکاهد.

وی ادامه داد: ائتلاف‌های ساختگی و مبتنی بر دلار هیچ وقت جواب نداده و نخواهد داد و چنین خیانت‌هایی سبب افزایش اقتدار ایران اسلامی در منطقه و محبوبیت مضاعف در میان ملت‌های مسلمان می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز