خبرگزاری کار ایران

امیر موسوی:

انتقال بیش از ۶۰۰ مجروح به کرمانشاه/ حتی یک نفر هم زنده بیرون بیاید برای ما با ارزش است

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۲۶۲

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: یک پل هوایی بین کرمانشاه و سر پل ذهاب ایجاد کردیم که تاکنون ۶۰۰ مجروح را از این طریق جا به جا کرده ایم

به گزارش ایلنا، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی درباره آخرین وضعیت  شهرستان سرپل ذهاب گفت: بیش از ۳۵۰ داغ بر دلمان نشسته و بیش از دو هزار نفر مصدوم شده‌اند. تیپ‌‌های یگان ارتش جمهوری اسلامی در منطقه مستقر شدند و کار آواربرداری توسط آنان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه با روشن شدن هوا یک پل هوایی بین کرمانشاه بر سرپل ذهاب برقرارکردیم و ۲۵۰ بالگرد دراین منطقه پرواز کردند که تاکنون بیش از ۶۰۰ مجروح را جابجا کردند، اظهار داشت: با استفاده از همین پل توسط هواپیماهای ۳۳۰ نیروی زمینی مجروحان را به کرمانشاه منتقل کردیم و چهار تیپ آواربرداری شهرستان پل سر ذهاب را برعهده گرفته‌اند.

فرمانده کل ارتش افزود: حتی یک نفر هم زنده بیرون بیاید برای ما با ارزش است. ارتش جمهوری اسلامی کار خود را با قدرت و شدت ادامه می‌دهد. 

موسوی در مورد اقلام مورد نیاز مناطق آسیب‌دیده تصریح کرد: چادر، غذا و کنسرو بسیار نیاز است. ما هزار تخته چادر به همراه سایر مایحتاج به این شهرستان فرستادیم. با تاریک شدن هوا سرما افزایش پیدا خواهد کرد و ما به شدت به وسایل گرمایشی نیاز داریم. 

وی درباره جان باختن سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران  هم خاطرنشان کرد: در اماکنی که زلزله به وقوع پیوست برخی از جوانان ما جان خود را در پادگان‌ها از دست دادند اما داغ ملت آنقدر سنگین است که عزیزان ما در اولویت بعدی قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز