خبرگزاری کار ایران

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه:

ناظران باید پاسخگوی خسارات احتمالی مسکن‌های مهر کرمانشاه باشند

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۱۷۷

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه، گفت: بیشتر خسارات و تلفات‌جانی در روستاها اتفاق افتاده و اگر در حوزه مسکن‌های مهر آسیب‌ها جدی بوده باید ناظرین پاسخگو باشند.

به گزارش ایلنا، سیدجواد حسینی‌کیا، درخصوص زلزله شب‌گذشته(۲۱ آبان‌ماه) در استان کرمانشاه، اظهار داشت: ساعت ۲۱ و ۵۵ دقیقه شب گذشته زلزله‌ای در مرز بین کشور ایران و عراق اتفاق افتاد که بخش زیادی از خسارت‌های آن در کشور ایران و شهرهای سرپل‌ذهاب و ازگله استان کرمانشاه بوده است.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه مردم خسارات شدیدی را متحمل شده‌اند و آمار کشته شدگان به بیش از ۲۷۰ نفر رسیده است، گفت: درحال حاضر ظرفیت بیمارستان‌های استان کرمانشاه پر شده است و هلال احمر و وزارت بهداشت اعلام آمادگی کرده که مصدومان به استان‌های دیگر اعزام شوند.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت و ستاد حوادث غیر‌مترقبه پای کار هستند اما این انتظار وجود دارد تا به‌صورت جدی از اعتبارات و بودجه‌های در اختیار کمک‌های ویژه‌ای به استان کرمانشاه و آسیب‌دیدگان شود، ادامه داد: با توجه به اینکه فصل سرما شروع شده انتظار می‌رود طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مردم هم‌وطنان خود را در این شرایط تنها نگذارند.

وی ادامه داد: امیدواریم مسئولین و دولت اعتبارات ابلاغی را سریع تخصیص دهند تا در این شرایط بحرانی و جوی کمکی برای مردم داغدیده باشد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بیشتر خسارات و تلفات‌جانی در روستاها اتفاق افتاده و اگر در حوزه مسکن‌های مهر آسیب‌ها جدی بوده باید مهندسین ناظر پاسخگو باشند، خاطرنشان کرد: سرپل‌ذهاب یک شهر جنگ زده است، فرسودگی و مشکلات جنگ با این زلزله دست‌به‌دست هم‌دادند تا مردم آسیب بیشتری ببینند، امیدواریم از اعتبارات حوزه مسائل جنگ و تخصیصات حوادث کمک ویژه به این مردم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز