خبرگزاری کار ایران

قاسمی در پاسخ به ایلنا:

امیدواریم مشکل دانشجویان ایرانی در چین به فرجام خوبی نائل شود

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۶۴۰

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه پیگیری‌هایی از طریق سفارت چین در ایران و ارگان‌های دیگر برای حل مشکلات بانکی دانشجویان ایرانی داشته‌ایم، تاکید کرد: امیدواریم مشکل دانشجویان ایرانی در کوتاه‌مدت با پیگیری‌های همه‌جانبه به فرجام خوبی نائل شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، بهرام قاسمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه و در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه هفته‌های گذشته دولت چین حساب‌های بانکی تمامی دانشجویان ایرانی در چین را فریز کرده و مسترکارت‌های آنها بی‌اعتبار شده است. این مسئله، شامل حساب‌هایی که خود دانشگاه‌ها برای دانشجویان ایرانی باز کرده‌اند هم می‌شود. برای رفع مشکل ایرانیان مقیم چین چه کرده‌اید؟ گفت: این مسئله، موضوع خاص ایران نیست.

وی ادامه داد: این مشکل در گذشته برطرف شده بود اما مجددا ما اخباری را از نمایندگی ایران و دانشجویان ایرانی داشتیم که این مشکل بروز کرده است. پیگیری‌هایی از طریق سفارت چین در ایران و ارگان‌های دیگر در این باره داشتیم. 

این مقام عالی‌رتبه وزارت امور خارجه با بیان اینکه علتی که چینی‌ها مطرح می‌کنند مسایل داخلی خودشان و جابه‌جایی مقررات و کارهایی است که باید در حوزه بانکی خودشان انجام دهند، است، اظهار داشت: امیدوارم مشکل این باشد و مشکل دانشجویان ایرانی در کوتاه‌مدت با پیگیری‌های همه‌جانبه به فرجام خوبی نائل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز