خبرگزاری کار ایران

امروز؛

دبیرکل حزب‌الله لبنان با آیت‌الله نوری همدانی دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۸۰۹

دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز با آیت‌الله حسین نوری همدانی ملاقات کرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله در نخستین ساعت حضور آیت‌الله حسین نوری همدانی در لبنان در محل اقامت معظم له حضور پیدا کرد و با وی ملاقات کرد.

در این ملاقات سیدحسن نصرالله ضمن گزارشی از وضع جبهه مقاومت از سفر این مرجع تقلید به عنوان یک سفر پر برکت و به یادماندنی یاد کرد. 

وی با اشاره به مواضع انقلابی این مرجع تقلید در مواقع حساس جهان اسلام و خصوصا جبهه مقاومت گفت: هیچگاه حمایت‌های جنابعالی را از یاد نخواهیم برد.

سید حسن نصرالله مواضع این مرجع در جنگ 33 روز را باعث تقویت روحیه رزمندگان دانست. 

وی جایگاه انقلاب اسلامی و امام راحل و مقام معظم رهبری را در لبنان بسیار مهم و بالا توصیف کرد و از همبستگی ملت ایران با مردم لبنان تشکر کرد.

در این دیدار، آیت‌الله حسین نوری همدانی با تاکید بر حمایت از جبهه مقاومت در مقابل دشمن مشترک مسلمانان بلکه همه مظلومان یعنی استکبار و صهیونیست و ایادی منطقه‌ای آنان، از سیدحسن نصرالله به عنوان فردی عالم و مقاوم و هوشیار و سیاستمدار صادق نام برد. 

وی افزود: شما مصداق همام روایت عالم به زمان هستید که در روایات ما آماده است و ما از شما و مقاومت حمایت می‌کنیم چون از امیر مومنان آموختیم که در حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم مرز جغرافیایی ملاک نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز