خبرگزاری کار ایران

در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دولت در استان همدان مطرح شد؛

افتتاح پروژه‌های عمرانی استان همدان با حضور اسحاق جهانگیری

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۱۶۴

درجلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دولت با حضور محمد ابراهیم الهی‌تبار معاون سیاسی امنیتی استاندار و جمعی از مسئولان، برنامه‌های اجرایی استانداری همدان برای بزرگداشت این هفته بررسی و تبیین شد.

به گزارش ایلنا، محمد ابراهیم الهی تبار ضمن برشمردن وظایف کمیته های مسئول اجرای برنامه های بزرگداشت هفته دولت گفت: همزمان با شروع هفته دولت از دوم شهریور ماه پروژه های عمرانی متعددی در سطح استان در دست افتتاح و بهره برداری است که با حضور معاون اول رییس جمهور، اسحاق جهانگیری بازگشایی خواهند شد.

محمد ابراهیم الهی تبار همچنین بیان کرد: جدول زمان­بندی برای حضور استاندار و معاونین وی در سطح شهرستان­های استان همدان زیر نظر فرمانداران هر شهرستان تهیه شده است که به علت حضور شخصیت­های کشوری در هفته دولت احتمال جابه جایی در زمان­ بازدیدها وجود دارد اما هدف نهایی بازدید استاندار و معاونین وی از تمامی شهرستان­ها طی این هفته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به حضور معاون اول رییس جمهور طی هفته دولت در استان همدان، تصریح کرد: بر اساس هماهنگی­های انجام شده، سفر به استان همدان در برنامه های کاری دکتر جهانگیری قرار گرفته است اما زمان دقیق سفر وی هنوز مشخص نشده است.

الهی تبار افزود: پروژه های متعددی در سطح استان همدان به مرحله بهره برداری رسیده است که طی هفته دولت با حضور اسحاق جهانگیری افتتاح و بازگشایی خواهند شد.

وی ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی منسجم دستگاه های اجرایی، برنامه های هفته دولت بر اساس زمان بندی معین پیشروی کرده و به انجام برسند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز