خبرگزاری کار ایران

سردار غیب‌پرور:

حفظ انقلاب در گرو حضور مردم در صحنه است/ هر جا خواص وابسته نبودند، کام ما شیرین شده جایی است

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۳۷۷

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حقیقت حفظ انقلاب در گرو حضور مردم در صحنه است اما پیش غراولان این بحث خواص هستند و اگر خواص درست عمل کنند روند پیشرفت جامعه تسریع خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سردار غیب پرور با تبریک عید غدیر گفت: غدیر سه جلد هویت شیعه است و معتقدیم هویت شیعه در بغل رسول اسلام بود. غدیر بزرگترین روز است، بیت ۳۶۵ روز سال در یک روز اتفاق اتفاق بی‌نظیری است و من روایتی شنیدم که قدر غدیر از لیالی قدر هم افضل است.

وی  با بیان اینکه خداوند عالم جامعه بشری را بدون رهبر رها نمیکند چون خلاف مشیت خداوند است، اظهار داشت:غدیر یک شکل و یک متن دارد؛ شکل غدیر همان است که به دفعات شنیدیم که بعد از حجت الوداع فرمودند کسانی که جلو هستند برگردند و کسانی که عقب هستند برسد.

غیب پرور با بیان اینکه مورخین طول مراسم غدیر را ۴ ساعت در زیر آفتاب سوزان برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: در آن رخداد عظیم و بزرگ پیام رسول خدا و همه انسانها تا قیام قیامت ابلاغ شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه غدیر حجله زلال حج است، ادامه داد: حدود ۷۰ روز بعد از غدیر یعنی ۲۸ صفر و ارتحال پیامبر چه اتفاقی افتاد؟ کسانی که در یوم الغدیر بودند و از انها پیمان گرفته شد انجا چهره‌ای از خودشان نشان داند که انگار نمی‌دانستند و ماجرای تلخ سقیفه را رقم زدند.

این مسئول با بیان اینکه ما در این جلسه با نخبگان جامعه طرف هستیم، عنوان کرد: علی القاعده انسان‌های فهیم جامعه در این جلسه حاضر هستند؛ حضور امام خامنه‌ای بحث خواص را مطرح کردند.

غیب پرور با بیان اینکه فراموش نکنیم گرداننده اصلی آنچه که در آخر ماه صفر و بعد از عید غدیر رقم خورد خواص بودند، یاداور شد: در قضیه عاشورا هم خواص بودند و خواصی که تبدیل شدند به کانون قدرت و ثروت انچه باعث ضربه به اسلام و امت اسلام شد.

وی با تأکید بر اینکه حفظ انقلاب در گرو حضور مردم در صحنه است اما پیش قراولان این بحث خواص هستند، گفت: اگر خواص درست عمل کنند روند پیشرفت جامعه تسریع خواهد شد؛ خواص وابسته و همین ۲ کانون نامبارک است که کام مسلمانان را تلخ کرده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه هرجا کام ما شیرین شده جایی است که خواص وابسته نبودند، افزود: نمونه بارز این اتفاقات شیرین امام خمینی (ره) بودند همانطور که در پرواز پاریس به تهران از امام پرسیدند چه حسی دارید گفتند هیچی! این رفتار امام نمونه عینی رفتار علوی بود که نمونه های دیگری هم از ایشان داریم و منظورشان در حقیقت این بود که خواص نقش افرینان اصلی در جامعه هستند.

این مسئول با بیان اینکه امام خامنه‌ای هم پیگیر رفتار علوی امام خمینی بودند و رفتار علوی امام خمینی (ره) را ادامه میدهند، تأکید کرد: همین خواص سر سپرده در فتنه ۸۸ انقلاب را به مذبح بردند به همین دلیل است که حفظ انقلاب در گرو حضور مردم در صحنه است اما پیش قراولان این بحث خواص هستند و اگر خواص درست عمل کنند روند پیشرفت جامعه تسریع خواهد شد.

غیب پرور ادامه داد: غدیر به ما یاد می‌دهد که ارتقاء شما زمانی تحقق می‌یابد که ارتباط با ولایت برقرار باشد؛ امروز مخالفت با رهبری ضد ولایت فقیه است یعنی کسی که حرف ولایت را گوش نمی دهد ضد ولایت است.

وی با تأکید بر اینکه غدیر به ما یاد می‌دهد باید ولایت مدار باشید، اظهار داشت: طلحه و زبیر هم کسانی بودند که خودشان را هم عرض ولایت دیدند و دچار انحراف شدند به همین دلیل سلامت و امضا درستی راه این است که انسان در مسیر ولایتمداری خودش را در طول ببیند نه در عرض.

غیب پرور با بیان اینکه بسیج یکی از مجموعه‌های مبارکی که دارای حیات طیبه است، ادامه داد: ظرف بسیج به قدری بزرگ است که همگان در ان جا دارند زیرا هرکسی که نظام و رهبری را قبول دارد او حتما بسیجی است.

وی با اشاره به اینکه بسیج مظهر و تبلور مردم سالاری دینی است، گفت:  فلسفه وجودی اقشار بسیج قابل تفسیر است و از بین همه اقشار اندیشه ورز بسیج اساتید، فرهنگی و دانشجویی توفع مضاعفی می رود و حقیقتا هم از گذشته تا امروز خدمات خوبی به انقلاب داشته اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اما در بسیج و در جبهه مبارک انقلاب اسلامی ایرادی وجود ندارد بلکه نیاز به کار بیشتر است، افزود: لازم است مدافعین گاهی سنگرانشان را عوض کنند قرار نیست یک مجاهد خدا تا ابد در یک سنگر بماند جابه جایی از نظر ما یعنی از سنگری به سنگر دیگر رفتن است.

این مسئول با تأکید بر اینکه  نگاه ما به مسئولیت ها انقلابی است توضیح داد: یعنی مسئول یک سنگر را برای دفاع به عهده می‌گیرد اگرچه شاید صورت دفاع امروز عوض شده باشد اما اصل همان اصل دفاع از انقلاب اسلامی که بود هست؛ امروز سنگر‌ها عوض شده است و در انقلاب اسلامی مسولیت‌ها امانت است.

سردار غیب پرور در در پایان سخنان خود با تشکر از تودیع شوندگان رمضانیان و دکتر صلاحی به به دکتر مرادی مسئول بسیج فرهنگیان و دکتر مجتبی زارعی در سمت مسئول بسیج اساتید خیر مقدم گفت و افزود: نکته اخر اینکه خدا کند توفیق داشته باشیم که عمل خالصانه داشته باشیم و این نیاز به یک همت همگانی است و به لطف خدا یک انسجام همگانی در سرتا سر کشور وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز