خبرگزاری کار ایران

محجوب:

۸ ماه از حادثه پلاسکو گذشته و هنوز آجری روی آجر قرار نگرفته است/ بسیاری از وام‌ها و استمهال‌های تعهد شده بلاتکلیف مانده است

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۲۱۹

نماینده مردم تهران با انتقاد از عدم رسیدگی مسئولان پایتخت به وضعیت کسبه و کارگران ساختمان پلاسکو، گفت: هشت ماه از این حادثه می‌گذرد اما هنوز آجری روی آجر قرار نگرفته و هیچ اقدامی برای کارگران و کسبه پلاسکو نشده است و تکلیف مغازه‌داران مشخص نیست.

به گزراش خبرنگار پارلمانی ایلنا علیرضا محجوب در جریان نشست علنی مجلس شورای اسلامی در واکنش به قرائت گزارش کمیسیون عمارن در مورد حادثه آتش سوزی و فروریزش ساختمان پلاسکو در اخطار و تذکری بااستناد به ماده ۴۹ آیین نامه داخلی و اصل ۳ قانون اساسی اعلام کرد:‌ هیات رئیسه مجلس توجه کند اگر گزارش خوانده شد، پس از آن باید پیشنهادات نمایندگان دریافت شود و بنا بر آیین نامه دو هفته برای طرح پیشنهادها فرصت وجود دارد. چرا امروز این گزارش مطرح شده که با توجه تعطیلات پیش رو نه امکان عملی ارائه پیشنهادها ظرف ۴۸ ساعت وجود دارد و نه این امکان که حداکثر طی دو هفته آینده گزارش بعدی قرائت شود.

او گفت: هشت ماه از این حادثه می‌گذرد اما هنوز آجری روی آجر قرار نگرفته و هیچ اقدامی برای کارگران و کسبه پلاسکو نشده است و تکلیف مغازه‌داران مشخص نیست.

نماینده اصلاح طلب مردم تهران با انتقاد از عدم رسیدگی مسئولان پایتخت به این مساله گفت:‌ بسیاری از کسبه و کارگران هم اکنون در خانه‌هایشان مشغول هستند و بسیاری از وام‌ها و استمهال‌های تعهد شده بلاتکلیف مانده است.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به تعطیلات سه هفته‌ای مجلس امکان طرح گزارش در دو هفته آینده و همچنین دریافت پیشنهادات نمایندگان ظرف ۴۸ وجود ندارد.

علی مطهری که برای ساعاتی ریاست جلسه علنی مجلس را بر عهده داشت در واکنش به اخطار و تذکر این نماینده مجلس گفت: تاکید بنده این بود که ارائه گزارش در صحن پس از دو هفته کاری صورت گیرد و بر این اساس این دو هفته بعد از مهلت سه هفته‌ای تعطیلات محسوب خواهد شد.

او با بیان اینکه کمیسیون عمران دو هفته کاری برای تهیه گزارش فرصت دارد اعلام کرد: پس از طی این مدت قانونی کمیسیون عمران می‌تواند گزارش خود را به صحن ارائه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز