خبرگزاری کار ایران

جمالی به ایلنا خبر داد؛

درصورت طرح شکایت پورابراهیمی از محجوب نظرات هردو نماینده را استماع می‌کنیم / حواشی مناظره ربیعی و پورابراهیمی

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۸۲۳

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان با اشاره به حواشی مناظره نماینده اصولگرای کرمان با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که هرگز برگزار نشد، تاکید کرد که درصورت طرح شکایت پورابراهیمی از محجوب نظرات هردو نماینده استماع می‌شود و به نظر می‌رسد مشکل خاصی نباشد.

محمدجواد جمالی نوبندگانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برخی مسائل در حاشیه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: در جریان بررسی صلاحیت آقای ربیعی، مسائلی مطرح شد و آقای پورابراهیمی خواستار مناظره با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی بودند که آقای ربیعی تاکید کرده بود با توجه به عدم موافقت هیات دولت با این اقدامات، امکان شرکت در مناظره برایش میسر نیست اما می‌تواند در جلسه‌ای نقطه‌نظرات نمایندگان را استماع کند و پاسخگو باشد.

حواشی مناظره ربیعی و پورابراهیمی

او گفت: با این حال گویا جلسه‌ مناظره‌ای نیز به همت فراکسیون شفاف‌سازی و در محل کمیسیون اصل ۹۰ برگزار شد که آقای ربیعی در این جلسه حاضر نشد و در این نشست، آقای محجوب مسائلی را مطرح کرده و گفتند هر موضوعی هست، مطرح شود تا وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پاسخ دهد.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در مجلس با تاکید بر این‌که تا زمان برگزاری جلسات علنی در هفته گذشته، هیچ شکایتی در این رابطه تقدیم این هیات نشده است، گفت: البته در روزهای اخیر باتوجه به تعطیلات مجلس، احتمال دارد درخواست شکایت ارسال شده باشد.

درصورت طرح شکایت پورابراهیمی از محجوب نظرات هردو نماینده را استماع می‌کنیم

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به ادعای پورابراهیمی مبنی بر تقدیم شکایت به رییس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تاکید کرد: طبیعتاً اگر آقای پورابراهیمی شکایتی تهیه کرده و آن را تقدیم آقای پزشکیان کرده باشد، این شکایت ثبت خواهد شد و طبیعتاً در ادامه بررسی‌ها، هم صحبت‌های آقای پورابراهیمی را استماع خواهیم کرد و هم درصورت لزوم از آقای محجوب دعوت خواهیم کرد که دفاعیات این نماینده مجلس را نیز استماع کنیم.

نماینده فسا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسات فشرده مجلس برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی خاطرنشان کرد: در این چند هفته، جلسات هیات نظارت بر رفتار نمایندگان برگزار نشد و طبیعتاً پس از آغاز به کار مجدد مجلس، درصورتی که شکایتی ارائه شده باشد، این شکایت نیز در نوبت بررسی قرار می‌گیرد.

تنش چندانی میان محجوب و پورابراهیمی ندیدم

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان با تاکید بر این‌که رییس هیات نظارت اولویت رسیدگی به شکایات را تعیین خواهد کرد، یادآور شد: باتوجه به آن‌که در جریان مسائلی که احتمالاً انگیزه شکایت بوده، قرار دارم باید بگویم که تنش چندانی میان این دو نفر از همکاران وجود نداشت.

جمالی در پایان تصریح کرد: با شناختی که از شخصیت هر دو نماینده دارم، هم آقای پورابراهیمی و هم آقای محجوب بسیار محترمانه با یکدیگر صحبت کردند و این دو نماینده اساساً جزء نمایندگانی هستند که همواره رعایت ادب را داشته و بعید است مشکلی منجر به تنش لفظی میان آن‌ها شود و به نظر می‌رسد مشکل خاصی نباشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز