خبرگزاری کار ایران

بادامچیان:

افرادی که از شهدا تجلیل می‌کنند، فریب بازی‌های سیاسی را نخورند

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۹۸۷

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه افرادی که از شهدا تجلیل می‌کنند، فریب بازی‌های سیاسی را نخورند، گفت:‌ وظیفه ما این است که راه شهدا را حفظ کنیم و به عنوان خانواده و یاران و فرزندان شهید از آنها به نفع خود بهره‌برداری نکنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن رحیم‌پور ازغدی در مراسم «یادمان آیینه‌داران آفتاب» عصر امروز مجمع فرهنگی رفاه برگزار شد، گفت: شهریور ماه پر خاطره است که مهمترین خاطره آن شهدای این ماه است.

عضو شورای مرکزی موتلفه از شهادت به عنوان انعام الهی یاد کرد و گفت: انسانی که موجود ناچیزی در برابر خالق هستی است از طریق شهادت می‌تواند خود را جاودانه کند که مقدمه آن جهاد فی سبیل الله است. انسان می‌تواند از دری که خدا به عنوان جهاد باز کرده استفاده کند و یا می‌تواند کفران نعمت کند. کسانی که صادقانه و خالص و بدون طمع کار کنند خدا این انعام را به آنها می‌دهد و هنگامی که به این درجه میرسند امکان درک از این رزق ویژه را پیدا می‌کند خداوند شهادت را به آنها هدیه می کند.

بادامچیان بیان کرد: شهید حججی را که مشاهده می‌کنیم در زمان شهادت آنچنان محکم و استوار است که در مقام والا قرار گرفته است.

این فعال سیاسی اصولگرا گفت:باید از شهدا بخواهیم از خداوند بخواهند ما هم در مسیر شهادت و امامان گام برداریم و کفران نعمت و شهدا را نداشتم باشیم.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اظهار داشت: شهدا سعی کردند در سراسر جهان حاکمیت عدل و قسط ارزشهایی الهی و انسانی برقرار شود  ما هم پیام شهدا را بشناسیم و  در سایه شهید شناسی به شناسایی دشمنان شهدا برسیم.

بادامچیان با بیان اینکه یادمان باشد که دنیاطلب‌ها و طاغوت شناسایی می‌شوند ادامه داد: آنها که به بهشتی و رجایی و باهنر توهین کردند یک مرتبه طرفدار آنها شدند اما شهادت خون پاکی است که دشمنان را رسوا می‌کند. آنهایی که می‌خواهند از شهدا تجلیل کنند به این سمت بروند که بازی‌های سیاسی آنها را فریب ندهد.

او تاکید کرد: وظیفه ما این است که راه شهدا را حفظ کنیم و به عنوان خانواده و یاران و فرزندان شهید از آنها به نفع خود بهره‌برداری نکنیم.

بادامچیان با بیان اینکه شهدای شهریور ماه دقیقا در خط امام و ولایت هستند اما دارای  ویژگی خاص خود هستند گفت:شهید رجایی مظهر دولت کریمه است و باید خواست او را برای دولت کریمه دنبال کنیم.شهید باهنر اسوه اخلاق در حاکمیت است و شهید عراقی مظهر ولایتمداری امامت بود. شهید اندرزگو اسوه چریک مبارز است و شهیدلاجوردی که مظهر اشداء علی الکفار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز