خبرگزاری کار ایران

روحانی در معرفی وزیر دادگستری:

هرچه از آقای آوایی شنیدیم مشی اعتدال بوده است/ پورمحمدی برای ایجاد رابطه بین قوه قضائیه و مجریه بسیار تلاش کرد

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۹۹۹

رئیس جمهور در دفاع از وزیر پیشنهادی برای برای وزارت دادگستری گفت: هرچه از آقای آوایی شنیدیم مشی اعتدال بوده است. در روزهای سختی که در کشور داشتیم، آقای آوایی معتدل عمل کردند و این بسیار برای ما مهم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام حسن روحانی در معرفی سید علیرضا آوایی وزیر پیشنهادی در وزارت دادگستری گفت: در دولت یازدهم آقای پورمحمدی در این وزارت‌خانه بودند که بسیار نقش موثری بین قوه قضائیه و قوه مجریه داشتند. ایشان به خوبی در بحث‌های دولت شرکت می‌کردند و حرف می‌زدند.

او ادامه داد: آقای پورمحمدی برای ایجاد رابطه بین قوه قضائیه و مجریه بسیار تلاش کردند. حال ببینید اگر ایشان نبود چه اتفاقی می‌افتاد.

رئیس دولت دوازدهم با اشاره به روند انتخاب وزیر دادگستری عنوان کرد: حال طبق قانون این قوه قضائیه است که وزیر دادگستری را معرفی می‌کند. ما در این مرحله با رئیس محترم قوه قضائیه نشستی داشتیم که در آن پس از بحث‌های مختلف آقای آوایی انتخاب شد. ایشان در تمامی سمت‌های وزارت دادگستری فعال بودند و کارنامه خوبی دارند.

هرچه از آقای آوایی شنیدیم مشی اعتدال بوده است

او ادامه داد: هرچه از آقای آوایی شنیدیم مشی اعتدال بوده است. در روزهای سختی که در کشور داشتیم، آقای آوایی معتدل عمل کردند و این بسیار برای ما مهم است.

روحانی خطاب به وزیر پیشنهادی دادگستری در دولت دوازدهم گفت: ایجاد ارتباط خوب و موثر بین قوه قضائیه و مجریه از وظایف وزیر دادگستری است که البته خدا را شکر بین این دو قوه ارتباط خوبی وجود دارد.

او در ادامه افزود: حقوق شهروندی و مبارزه با فساد اهداف مهمی است که وزیر دادگستری باید آنها را پیگیری کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز