خبرگزاری کار ایران

ادیانی‌راد به ایلنا خبرداد:

حضور وزرای پیشنهادی اقتصاد، فرهنگ و نفت در جلسه فراکسیون ولایی/ عصر چهارشنبه به جمع‌بندی درباره کابینه دوازدهم می‌رسیم

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۷۴۴

عضو فراکسیون ولایی مجلس از حضور وزرای پیشنهادی اقتصاد، فرهنگ و ارشاد اسلامی و نفت در جلسه صبح امروز این فراکسیون خبر داد و گفت که وزاری پیشنهادی پاسخگوی سوالات و ابهامات نمایندگان بودند.

علی ادیانی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری جلسه صبح امروز فراکسیون نمایندگان ولایی اعلام کرد: اعضای مجمع عمومی فراکسیون در ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی امروز نیز پیش از آغاز صحن با حضور سه نفر دیگر از وزرا تشکیل جلسه دادند.

او گفت: در جلسه صبح امروز فراکسیون آقایان سید عباس صالحی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسعود کرباسیان وزیر معرفی شده برای وزارت اقتصاد و همچنین بیژن نامدارزنگنه گزینه معرفی شده برای وزارت نفت حضور یافتند و ضمن تشریح برنامه‌های خود در چهار سال آینده پاسخگوی سوالات و ابهامات تعدادی از نمایندگان بودند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی در پاسخ به پرسشی در مورد اینکه این فراکسیون چه زمانی نظر نهایی خود را درباره رای اعتماد به هیات وزیران دولت دوازدهم اعلام خواهند کرد، گفت: درروزهای آینده جلسات فراکسیون با وزرای پیشنهادی ادامه دارد و نمایندگان کماکان مشغول بررسی کارنامه وزرا هستند و امیدواریم تا عصر روز چهارشنبه به جمع بندی نهایی برسیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز