خبرگزاری کار ایران

در اجلاس دبیران استان‌های موتلفه مطرح شد؛

موتلفه قصد دارد به یک حزب حکومتی مردمی تبدیل شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۳۸۵

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: ما توانستیم طی سال‌های اخیر استراتژی «مستقل همراه» را به خوبی انجام دهیم و۳۰ هدف را هم برای خود در نظر گرفتیم که به ۲۰ هدف آن رسیدیم.

به گزارش ایلنا، اسدالله بادامچیان در اجلاس دبیران استان‌های حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه ما در دوره‌های مختلف برحسب تکلیف شرعی که برعهده‌مان بود عمل کردیم، گفت: برخی فکر می‌کنند موتلفه اسلامی تصمیماتش را تنها طبق شرایط روز و بصورت مقطعی می‌گیرد، درصورتی که اینطور نیست. موتلفه اسلامی در هر دوره و مرحله‌ای از انقلاب ازسال ۴۱ تاکنون طبق برنامه، آینده‌ نگرانه عمل کرده است.

وی با تاکید بر اینکه موتلفه اسلامی متکی به مجموعه تشکیلات است و اتکایی به افراد ندارد، اظهار کرد: حزب در دوره اخیر انتخابات نشان داد که ظرفیت مهار اختلافات و بحران‌ها را دارد.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: ما توانستیم طی سال‌های اخیر استراتژی «مستقل همراه» را به خوبی انجام بدهیم و۳۰ هدف را هم برای خود در نظر گرفتیم که به ۲۰ هدف آن رسیدیم.

بادامچیان گفت: رهبر انقلاب سال گذشته به برخی آقایان فرموده بودند که نباید در انتخابات پیش‌رو دوقطبی ایجاد شود، از این رو تنها حزبی که وارد میدان انتخابات شد و از دوقطبی‌سازی پرهیز کرد، حزب موتلفه اسلامی بود.

وی افزود: ما در انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم با وجود بداخلاقی‌های سیاسی که انجام می‌شد، نمونه‌ای از رقابت منطقی و اخلاقی را در سایه رهنمودهای ولی فقیه ارائه دادیم.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، حضور مستقیم و مستقل در رقابت‌های انتخاباتی همراه با تعامل و وحدت نیروها را از جمله دستاوردهای انتخاباتی حزب دانست و تاکید کرد: این نمونه‌ای از کار سیاسی «مستقل همراه» است که موتلفه اسلامی توانست ارائه بدهد.

بادامچیان افزود: ارائه نمونه‌ای متین و اخلاقی در مناظره‌ها و میزگردهای انتخاباتی توسط نامزد موتلفه اسلامی یکی دیگر از دستاوردهای حزب است. در ایام انتخابات توهین و تخریب‌های زیادی به ما کردند اما نتوانستند ما را از مسیر اخلاقی‌مان خارج کنند.

وی در ادامه گفت: ما در انتخابات اخیر پیوندی را میان نظام حزبی و نظام انتخاباتی برقرار کردیم تا بتوانیم در آینده به سمت تحقق نظام پارلمانی حرکت کنیم.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: تصحیح ذهنیت‌ها در فرهنگ سیاسی کشور درباره عدم کارایی تحزب در ایران نیز یکی دیگر از دستاوردهای ما در انتخابات ریاست‌جمهوری بود. ما ثابت کردیم که یک حزب، بدون امکانات مالی فراوان می‌تواند در رقابت‌های انتخاباتی موثر باشد.

بادامچیان گفت: موتلفه اسلامی در این انتخابات توانست توجه توده‌های مردم را به حزب محوری در اداره کشور بجای شخصیت محوری جلب کند و زمینه را برای ارتقای نظام انتخاباتی از شیوه دو یا چند قطبی اشخاص به شیوه دو یا چند قطبی حزبی فراهم سازد.

وی ادامه داد: ما ثابت کردیم اخلاق، مواضع و راهبردهایمان بر یک مشی تعادلی ارزشی استوار است در حالی که امروز برخی از احزاب و اشخاص سیاسی، اعتدال لیبرالی را بعنوان خط مشی خود انتخاب کرده‌اند؛ انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم تفاوت موضع‌گیری‌های موتلفه اسلامی با این افراد را مشخص کرد.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه ما قصد داریم به یک حزب حکومتی مردمی تبدیل شویم، گفت: معمولا رویه احزاب حکومتی در دنیا مانند حزب کمونیست چین به دیکتاتوری و استبداد می‌رسد اما موتلفه اسلامی می‌خواهد در عین اینکه یک حزب جکومتی باشد، درون مایه مردمی خود را نیز حفظ کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز