خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سپاه:

سپاه اصحاب رسانه را همراه خود می‌داند/ برای افزایش توان موشکی در کشور هم نوایی وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۰۶۶

مسئول روابط عمومی کل سپاه قدرت موشکی ایران را بازدارنده دانست و تاکید کرد: هم‌نوایی برای افزایش توان موشکی در کشور وجود دارد.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در جمع اصحاب رسانه و خبرنگاران زنجان داشتن اتحاد و انسجام را در شرایط کنونی ضروری توصیف و گفت: همه ما باید به بهترین وجه ممکن برای تقویت و بیان دستاوردهای انقلاب و نظام تلاش کنیم. 

سپاه پای آرمان‌ها، استقلال و آزادی کشور محکم ایستاده است

او با بیان اینکه سپاه تاکنون با همه دولت‌هایی که سرکار آمده‌اند همکاری مطلوبی داشته است، اظهار داشت: هر دولت و صاحب منصبی که برای پیشرفت، سربلندی، استقلال و خودکفایی کشور و رفع مشکلات مردم تلاش کند با حمایت سپاه مواجه می‌شود. 

سخنگوی سپاه افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دور از جناح و دسته‌بندی‌های سیاسی، پای آرمان‌ها، استقلال و آزادی کشور و رفع گرفتاری‌ها و مشکلات مردم محکم ایستاده است. 

سپاه با اقتدار تمام قادر به تامین امنیت مردم و کشور است 

شریف با بیان اینکه این نهاد انقلابی به دنبال رجزخوانی نیست، تصریح کرد: سپاه همواره با حضور توانمند خود نشان داده که با اقتدار تمام قادر به تامین امنیت مردم و کشور است و در این مسیر به هیچ وجه از افزایش توان و بنیه دفاعی در حوزه دریایی، زمینی و هوا و فضا، غافل نیست. 

او پیشگامی سپاه در حوزه محرومیت‌زدایی را از افتخارات این نهاد مردمی برشمرد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر پنج هزار تحصیل‌کرده دانشگاه‌های مختلف کشور در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) مشغول به‌کار هستند. بسیاری از پروژه‌های دولت یازدهم توسط قرارگاه به انجام رسیده که این موضوع حاکی از عزم جدی سپاه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و سازندگی و خدمت رسانی به مردم است. 

ایران تحریم شدنی نیست 

مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه ایران اسلامی به دلیل برخورداری از جغرافیای خاص و وجود کشورهای همسایه، کشور تحریم شدنی نیست، ابراز داشت: دشمنان به بهانه‌های واهی، تحریم‌ها را برای تقابل و به زانو درآوردن و تحت فشار قراردادن مردم، جهت دستیابی به اهداف و برنامه‌های خود وضع می‌کنند. 

شریف با بیان اینکه سپاه به دنبال تحقق آرمان‌های انقلاب و عزت و سربلندی نظام و مردم است، عنوان کرد: مسئولان نظام به دفعات بر توان و قدرت موشکی ایران که در راستای تامین امنیت ملی کشور طراحی و تولید شده است تاکید کرده‌اند و در این خصوص اتفاق نظر و همنوایی در کشور وجود دارد. 

کسانی که راه صدام را ادامه دهند به سرنوشت او را خواهند داشت 

او ادامه داد: دستیابی به دانش و تکنولوژی در عرصه توانمندی موشکی در سایه تلاش و مجاهدت فرزندان این مرز و بوم حاصل شده و سپاه برای تامین امنیت و مقابله با ناامنی‌های ایجاد شده توسط دشمنان، شهدای زیادی را تقدیم کرده است. 

سخنگوی سپاه با تاکید براینکه ملت ایران در برابر کسانی که قصد مقابله با نظام جمهوری اسلامی را دارند هرگز کوتاه نخواهند آمد، به عملکرد سران برخی کشورهای مرتجع عربی اشاره و یادآور شد: دست صهیونیست‌ها در پشت صحنه این تحریک‌ها است و کسانی که راه صدام را ادامه دهند به حتم سرنوشتی چون او خواهند داشت. 

تلاش دشمن ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی است 

شریف با تاکید بر اینکه نباید تحت تاثیر القائات دشمنان قرار گرفت، بیان کرد: دشمن از طریق جنگ نرم و حربه نفوذ به دنبال ایجاد اختلاف و شکاف است اما ملت ایران با اتکا به فرهنگ غنی دینی همچنان با اقتدار و عزتمندی به پیش می‌رود. 

او افزود: همه تلاش دشمن این است که نظام اسلامی ما را ناکارآمد جلوه دهد و به ایجاد شکاف و اختلاف دامن بزند که در این راستا باید رسانه‌ها نقش‌آفرینی کرده و نقشه دشمنان را خنثی کنند. 

سپاه اصحاب رسانه را همراه خود می‌داند 

مسئول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه امروز تنوع رسانه‌ها لذت‌بخش و نیاز است که به نقاط عطف توجه بیشتری داشته باشند، گفت: سپاه، همواره اصحاب رسانه را همراه خود می‌داند و اعتقاد داریم که دستاوردهای نظام در حوزه‌های مختلف از سوی رسانه‌ها به شکل بهتری انعکاس یابد که این نیز رسالت سنگینی است. 

شریف در پایان به نقش رسانه‌ها در تنویر و جهت‌دهی افکارعمومی اشاره کرد و اظهار داشت: رسانه‌های جهان سلطه همه تلاش خود را بکار می‌گیرند تا بر ظلم و جنایت‌های تروریست‌ها و حامیان آن‌ها، سرپوش بگذارند و اخبار غیرواقعی در اختیار مردم قرار دهند که در این میان لازم است رسانه‌های آزاد و مستقل این جنایت‌ها و ظلم‌ها را به درستی انعکاس دهند تا ملت‌ها پی به افکار پلید و نقشه‌های شوم آنان ببرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز