خبرگزاری کار ایران

رئیس ستادکل نیروهای مسلح:

واحدهایی از ارتش پاکستان برای تامین امنیت و مرزداری به ما کمک می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۵۰۸

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه هماهنگی کاملی میان نهادهای امنیتی، نظامی و انتظامی سیستان و بلوچستان برقرار است، گفت: امروز امنیت قابل قبول و خوبی در این استان حاکم است.

به گزارش ایلنا، سرلشکر محمد باقری پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از کشفیات نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سفر به سیستان و بلوچستان نخستین سفر استانی من محسوب می‌شود و به این استان آمده‌ام تا به مردم این استان اعلام کنم ما در تهران در همه ارگان‌ها در کنار این مردم خوب و ارگان‌های مسئول امنیتی این استان هستیم.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: امروز به لطف خدا هم در مرز و هم در سطح این استان با زحماتی که واحدهای امنیتی از جمله سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، دادستانی و دیگر ارگان‌ها دارند، امنیت قابل قبول و خوبی برقرار است و امیدواریم دولت و سرمایه‌گذاران از این امنیت حداکثر استفاده را داشته باشند تا با سرمایه‌گذاری، ایجاد مراکز توسعه صنعتی، کشاورزی و خدماتی در این استان رونق پیدا کند.

وی با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به وضعیت معیشتی مردم سیستان و بلوچستان، افزود: در مدت حضورم در استان در ارگان‌های مختلف حضور پیدا می‌کنم تا از نزدیک نحوه کار آن‌ها را مشاهده و به آن‌ها خدا قوت عرض کنم؛ همچنین تلاش داریم هماهنگی لازم را بیش از گذشته میان این ارگان‌ها برقرار کنیم.

باقری گفت: آنچه از دیروز تاکنون در مرز و مرکز استان مشاهده کردم نشان‌دهنده هماهنگی کامل و قابل توجه بین تمام دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و نظامی است و به لطف خدا ماموریت‌های آن‌ها به خوبی در حال انجام است و امیدواریم که با این روند روز به روز امنیت در این منطقه بهتر شود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: امروز از ارتش پاکستان هم واحدهایی به مرز آمده‌اند و از سمت پاکستان مسئولیت مرزداری را انجام خواهند داد و کمک خواهند کرد که در ۲ سوی مرز مرزبانان ایران و پاکستان دست در دست هم مسئولیت خود را انجام دهند و امنیت مناسب‌تری برای مرز ایجاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز