خبرگزاری کار ایران

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در جشنواره مالک اشتر؛

نقش ظریف و تیم همراهش در مذاکرات جهادگونه است

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۳۳۵

مذاکرات در حال رسیدن به نتیجه‌ای مثبت بود که آمریکایی‌ها زمین خوردند٬ حالا اینکه آنها چگونه بلند شوند و چگونه بتوانند در روزهای آخر بر خود مسلط شوند و تصمیمی درست بگیرند، قابل تصور نیست.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در نخستین جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج در جمع خبرنگاران افزود: حرف‌ آمریکایی‌ها در مسقط، حرف اسراییلی‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی ادامه داد: همه مذاکرات آن یک سال با آن همه زحمت، وقت گرفتن‌ها و هزینه کردن‌ها، با یک اتفاق سیاسی که در آمریکا روی داد، دچار اشکال شد و وضع کلی کشور آمریکا بهم ریخت.

وی بیان کرد تصریح کرد: مقامات آمریکایی مدیون پول‌های صهیونیستها هستند که در آمریکا برای روی کار آمدنشان خرج می کنند و نمی‌توانند حرف ایران را بفهمند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: مذاکرات در حال رسیدن به نتیجه‌ای مثبت بود که آمریکایی‌ها زمین خوردند٬ حالا اینکه آنها چگونه بلند شوند و چگونه بتوانند در روزهای آخر بر خود مسلط شوند و تصمیمی درست بگیرند، قابل تصور نیست.

سرلشکر فیروزآبادی تصریح کرد: حرف جمهوری اسلامی ایران٬ عزت اسلام است در حالی که آنها عزت صهیونیست‌های لائیک را می‌خواهند.

سرلشکر فیروزآبادی با بیان اینکه از روزهای اول اعلام کرده‌ام که از افرادی بوده‌ام که این مذاکرات را یک فرصت می دانست٬ گفت: پیشرفت مذاکرات را خوب می دانستم.

فیروزآبادی درذ پایان گفت: نقش آقای ظریف و همکاران صادقش را در این مذاکرات جهادگونه ارزیابی می‌کردم، ولی واژگونی آمریکا بود که این جمله رهبر عزیزمان که " امیدی به اینها نیست " را اثبات کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز