خبرگزاری کار ایران

نماینده شاهرود در گفت‌وگو با ایلنا:

رییس‌جمهور ربیعی را برای وزارت کار معرفی می‌کند/طرح‌های وزارت رفاه در دولت دوازدهم به ثمر می‌نشیند

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۶۵۱

نماینده شاهرود با اشاره به مشکلات فراوانی که در بخش اقتصادی وجود دارد گفت: امروزه بیکاری و ناتوانی در اشتغالزایی بزرگترین معضل کشور است و باید هرچه سریعتر به فکر حل این مشکلات باشیم. اکنون هم که دولت دوازدهم در حال شکل گیری است، باید برنامه منسجمی در این خصوص داشته باشد.

سید حسن حسینی در گفت‌وگو با ایلنا با تاکید بر اینکه مشکل اشتغال بزگترین معضل کشور است گفت: همه مردم وزارت کار را مسئول اشتغالزایی می‌دانند و همچنان در اشتغالزایی مشکل داریم.

او با اشاره به بی مهری‌هایی که نسبت به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی صورت گرفته است گفت: از یک سو انتظار اشتغال از وزارت کار دارند و از سوی دیگر امکانات لازم از جمله تسهیلات و ابزارهای لازم را در اختیار این وزارتخانه قرار نمی‌دهند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه در یک سالی که از عمر مجلس دهم می گذرد، برنامه‌های خوبی در بخش اشتغالزایی در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تهیه و به تصویب رسیده است گفت: با توجه به مصوباتی که در این وزارتخانه داشته‌ایم، برای چهار سال آینده خوش بین هستیم که طرح‌ها به مرحله اجرایی برسد.

او با اشاره به اینکه حسن روحانی بار دیگر علی ربیعی را به عنوان وزیر به مجلس معرفی کند گفت: در چهار سال گذشته همان گونه که رییس جمهور نیز بارها گفته اند، آوار برداری از گذشته صورت گرفت و در وزارت کار نیز همین گونه بوده و اکنون زمان آن فرا رسیده که هر آنچه ربیعی در  مدت مدیریتش بر وزارت کار کاشته است، اکنون درو کند و نتایج آن را نظام و مردم ببینند.

او با تاکید بر اینکه باید حوزه کار، تعاون و رفاه اجتماعی بسیار گسترده است گفت: اینکه هماهنگی لازم بین این سه حوزه به وجود بیاید، کار بسیار مهمی است و اگر فردی وارد این مجموعه شود، بی شک آشنایی لازم با تمامی این سه حوزه نخواهد داشت و بخشهایی از وزارتخانه تا زمانی که با مشکلات آشنا شود، ناکارآمد خواهد ماند. به همین دلیل تاکید داریم که ربیعی باردیگر در این وزارتخانه ابقا شود.

نماینده شاهرود تخصص و تعهد را دو گزینه برای یک وزیر کارآمد دانست و گفت: ربیعی هم تعهد و هم تخصص دارد و نباید به دنبال کسی دیگری باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز