خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان دیواندره عنوان کرد:

آسفالت راه‌های روستایی دیواندره در مقایسه با دولت قبل 14 درصد افزایش یافته است

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۰۰۵

فرماندار شهرستان دیواندره با بیان اینکه راه‌های روستایی دیواندره قبل از سال 92، 40 درصد آسفالت بود، ادامه داد: این میزان در سه سال گذشته به 54 درصد رسیده که نشان از رشد 14 درصدی دارد.

به گزارش ایلنا، جعفر توان با بیان این مطلب افزود: در سه سال دولت تدبیر و امید، گازرسانی به 66 روستای این شهرستان انجام شده و طرح گاز رسانی کردن 9 روستای بخش سارال هم در دست اجرا است.

وی اظهار کرد: دهستان چهل چشمه به عنوان پایلوت در زمینه های عمرانی، بهداشتی تولید و اشتغال مد نظر انتخاب شده که موجب رونق این منطقه خواهد شد.

توان به طرح هادی در روستاهای دیواندره اشاره کرد و گفت: طرح هادی در طول سه سال گذشته در 22 روستای شهرستان دیواندره انجام گرفته است و در سال 96 نیز طرح هادی تمامی روستاهای بالای 70 درصد پیشرفت، تکمیل خواهد شد.

وی به افتتاح مجتمع آبرسانی اوباتو هم اشاره کرد و افزود: آب شرب 42 روستا از طریق این مجتمع تامین می شود.

عضو شورای دهستان چهل چشمه و روستای شریف آباد هم ضمن تقدیر از خدمات دولت یازدهم، به مشکلات و کمبودهای این روستا و دهستان اشاره کرد و خواستار رفع آن توسط مسئولان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز