خبرگزاری کار ایران

با رای نمایندگان؛

مهلت جذب اعتبارات عمرانی سال ۹۵ تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۵۸۳

نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای با تمدید مهلت جذب اعتبارات عمرانی سال ۹۵ موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، نمایندگان در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی که به بررسی طرح تمدید مهلت جذب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی سال ۹۵ کل کشور اختصاص داشت، با تصویب این طرح موافقت کردند.

بر این اساس نمایندگان مجلس پس از بررسی این طرح با ۱۸۰ رای موافق، ۱۰ رای مخالف و ۲ رای ممتنع از مجموع ۲۳۸ نماینده حاضر در صحن با کلیات آن موافقت کرده و آن‌را به تصویب رساندند.

نمایندگان مجلس در ادامه ماده واحده این طرح را نیز مورد بررسی قرار داده و درنهایت آن‌را با ۱۶۳ رای موافق، ‌۷ رای مخالف و ۳ رای ممتنع از مجموع ۲۳۴ نماینده حاضر در صحن تصویب کردند.

بنابر ماده واحده این طرح، مهلت تعهد و پرداخت اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی قانون بودجه سال ۹۵ کل کشور اعم از وجوه نقد و اوراق بهادار (اسناد خزانه، اوراق مشارکت و سایر اسناد مالی) تا پایان شهریورماه ۹۶ تمدید می‌شود. مانده وجوه مصرف‌نشده اعتبارات فوق‌الذکر حداکثر تا دهم مهر ماه ۹۶ به خزانه‌داری کل کشور واریز می‌شود.

مهلت ارسال صورت‌حساب دریافت و پرداخت نهایی نیز تا پایان مهر ۹۶ تعیین می‌شود. 

براساس مصوبه مجلس استفاده از اوراق اسناد خزانه اسلامی در کلیه مصارف مربوطه به طرح‌ها و پروژه‌های مربوطه از جمله تملک اراضی بلامانع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز