خبرگزاری کار ایران

سردار فدوی:

کسی جرات نگاه چپ به کشتی‌های ایرانی را ندارد/کشتی‌های ایرانی با پرچم کشورمان تردد داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۰۲۶

سردار فدوی تاکید کرد که در حال حاضر هیچ‌کس جرات نگاه چپ به ناوگان دریایی کشورمان در اقصی نقاط دنیا ندارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، سردار فدوی در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانوردان با بیان اینکه دریانوردها باید در وضعیتی باشند که بتوان همه روزها را به آنها تبریک کرد و در همه روزها بتوان به مبارکی از آنها سراغ گرفت و به‌طور قطع تمام مردم از این شرایط منتفع می‌شوند، گفت: این بشارت برای تمام مردم کشور است که به برکت انقلاب اسلامی و شهدای که هشت سال دفاع مقدس و 29 سال پس ازجنگ تحمیلی نیروهای مسلح جان خود را فدا کردند امروز قطعا دریانوردان ما در امن ترین وضعیتی قرار دارند که می توان تصور کرد.

وی گفت: امروز هیچ‌کس جرات این را ندارد که به کشتی‌های ایرانی نگاه چپ داشته باشد، گفت: همه می‌دانند هر تعرضی به کشتی‌های ایرانی در اقصی نقاط مختلف دنیا می‌تواند خطر جدی برای آنها داشته باشد.

سردار فدوی گفت: سازمان بنادر این افتخار را دارد که اعمال حاکمیتی، سرزمینی و ملی را با قدرت می‌تواند در منطقه انجام دهد.

وی تاکید کرد: نیروهای مسلح و سپاه 24 ساعته در حال برقراری امنیت در آب‌های ایران هستند و 97 فروند شناور در تنگنه هرمز مسوول برقراری تامین امنیت کشتی‌های کشورمان است و تعداد زیادی شناور هم در دریای عمان امنیت را برای شناورها و کشتی‌های ایرانی برقرار می‌کنند و این یعنی دریانوردان ما می‌توانند با اطمینان کامل کار و ماموریت‌های خود را انجام دهند.

سردار فدوی متذکر شد: در مقطعی تعدادی از کشتی‌های ایرانی پرچم‌شان را از پرچم جمهوری اسلامی به پرچم کشور دیگری تغییر دادند که ما همان زمان هم مخالف این تغییر پرچم بودیم و اگر هنوز پرچمی به پرچم ایران تغییر نکرده این امر باید صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر کشتی دارای پرچم ایران باشد می‌تواند مطمئن شود که در امینت کامل است و اگر شرکتی به دست خودش اقدام به تغییر پرچم کرد یعنی این امنیت را از خود سلب کرده است. باید تمام کشتی‌های ایرانی پرچم خود را به پرچم  رسمی کشورمان تغییر دهند  و به‌طور قطع امنیت برقرار می‌شود .

سردار فدوی همچنین درباره افزایش جمعیت در سواحل جنوبی کشورمان گفت: این در شان جمهوری اسلامی ایران نیست که وقتی از مناطق کمتر توسعه حرف می‌زنیم نام شهرهای جنوبی برده شود. این در شان کشورمان نیست مناطقی جزو مناطق کمتر توسعه یافته باشند که در آنجا تجارت دریایی، حمل ونقل دریایی و اقتصاد شکل می‌گیرد. در بسیاری از مناطق جنوبی کشورمان زمین‌های حاصلخیزی وجود دراهارد که کمتر به آنها توجه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز