خبرگزاری کار ایران

به دنبال یک ادعا مطرح شد؛

درخواست یک سناتور جمهوری‌خواه برای تحریم هواپیمایی ماهان/ تلاش آمریکا برای ایرلاین‌هراسی

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۸۵۲

جان کورنین مدعی شده که هواپیمایی ماهان یک تهدید روشن برای امنیت مردم در جاهایی است که این هواپیماها اجازه نشستن دارند.

به گزارش ایلنا، روزنامه واشنگتن اگزمینر نوشت: جان کورنین مشاور رییس حزب اکثریت مجلس سنا، اصلاحیه‌ای برای تحریم‌های علیه ایران و به طور خاص تحریم علیه بزرگترین ایرلاین مسافربری این کشور ارائه کرد.

کورنین در نطق خود در مجلس سنا مدعی شده: اصلاحیه او به تایید وزارت امنیت داخلی برای قرار گرفتن نام هواپیمایی ماهان در لیست تحریم‌ها نیاز دارد. با این کار درجه امنیت آمریکایی‌هایی که با این هواپیماها سفر می‌کنند نیز تامین خواهد شد.

 کورنین در اظهارنظری عجیب مدعی شد که ماهان‌ایر مسیر حمل و نقل تروریست‌ها و سلاح‌های آنها را هموار می‌کند و در واقع بستری برای جابه‌جایی افراد، سلاح‌ها و ایدئولوژی خشن آنها در منطقه است.

کورنین همچنین مدعی شده که ماهان در همه مسیرهای بین المللی نیز حضورش را توسعه بخشیده و این شامل فرودگاه‌های اروپایی هم می‌شود. این یک تهدید روشن برای امنیت مردم در جاهایی است که این هواپیماها اجازه نشستن دارند.

مجلس سنا قرار است درباره اصلاحات پیشنهادی بر لایحه تحریم‌های علیه ایران در این هفته تصمیم‌گیری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز