خبرگزاری کار ایران

طی درخواستی از کنگره مطرح شد؛

نتانیاهو:‌ توافق هسته‌ای را لغو کنید

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۰۴۲

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از جمهوری خواهان کنگره خواست که توافق هسته‌ای را لغو کرده یا آن را با یک توافق دیگر جایگزین کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه «واشنگتن اگزمینر» نخست وزیر رژیم صهیونیسیتی در مصاحبه با فاکس نیوز گفته که این موضع من در قبال توافق هسته‌ای است. اگر بخواهم موضعم را در این خصوص در دو کلمه خلاصه کنم می‌گویم «لغوش کنید یا با یک توافق دیگر جایگزین کنید».

واشنگتن اگزمینر در گزارشی نوشت: «ترامپ ایران را به نقض روح برجام متهم می‌کند. اوایل هفته کاخ سفید در ارتباط با کنگره تعهد ایران به توافق هسته‌ای را اعلام کرد.»

ترامپ از شورای امنیت ملی خواسته تا بررسی کند آیا ایران از توافق هسته‌ای خارج شده است یا نه و مدعی شده در صورتی که ایران به حمایتش از برخی گروه‌ها ادامه دهد همین مساله می‌تواند برای لغو توافق کافی باشد.

نتانیاهو مدعی شد: «من فکر می‌کنم واشنگتن باید در مورد موضع ما در قبال توافق هسته‌ای تصمیم‌گیری کند. روشن است که یک چیزهایی باید تغییر کند و آن اینکه نباید به ایران اجازه داد که همه خوبی‌های جهان را از آن خود کند و همه خوبی‌ها برای ایران به معنای بدترین‌ها برای اسرائیل و کشورهای عربی منطقه و آمریکا و جهان است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز