خبرگزاری کار ایران

بیانیه سازمان جوانان حزب اعتماد ملی؛

ثمره تلاش پوچ داعش اتحاد برای ایران است

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۸۰۴

سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی در محکومیت حادثه تروریستی طی بیانیه‌ای تاکید کرد: دشمنان ایران بدانند ایران تشکیل شده از اقوام و ادیان گوناگون است و هر قوم به سان انگشتی است در یک دست بزرگ و قوی و وقتی این دست تکمیل می شود که ترک و لر و کرد و بلوچ و گیلکی و عرب با هم متحد شوند.

به گزارش ایلنا، سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی در محکومیت حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی(ره) بیانیه‌ای منتشر کرد.

متن بیانیه به این شرح است؛

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَى نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ (سوره حج آیه ۳۹)

در ماه مبارک رمضان و در روزها و شبهایی که همه مسلمانان جهان در حال عبادت و خودسازی هستند، اتفاقی تلخ در تهران رخ داد و در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ره) توسط منحط ترین گروهک تروریستی تاریخ بشریت مورد تهاجم قرار گرفت.

در شرایطی که منطقه خاورمیانه در آتش جهل  و حقد گروه­های تندرو می سوزد و در یک سو رژیم اشغالگر صهیونیستی و در سوی دیگر رژیم عقب مانده سعودی به جان اسلام ناب افتادند امنیت ایران اسلامی نیز توسط جماعتی وحشی به مخاطره می افتد. این در حالی است که ایران سالهاست در امنیت قرار دارد و دشمنان ملت نتوانستند مشکلی برای ملت ایران ایجاد کنند. اما آنچه این اتفاق را تبدیل به هشدار و زنگ خطری جدی برای نظام جمهوری اسلامی می کند این است که دشمن تا یک قدمی خانه ملت آمده است و بیش از پیش را باید امنیت ملی را مورد توجه قرار داد.

تروریسم و جنایت محکوم است چه در تهران باشد و چه در سوریه و چه در فرانسه و چه در آمریکا.

حمله تروریستی که در حرم مطهر امام خمینی و در مجلس انجام شد قلب هر انسان آزاده ای را به درد می آورد و به راستی تا کی انسان های بی گناه باید قربانی تعصبات کورکورانه تروریست ها باشند.

دشمنان قسم خورده ایران بدانند که ملت ایران از طوفان و کوران بلایا گذشته است، جنگ تحمیلی و حوادث تلخ سالهای آغازین انقلاب نمونه ای است که در صفحات تاریخ به جا مانده است.

دشمنان ایران بدانند ایران تشکیل شده از اقوام و ادیان گوناگون است و هر قوم بسان انگشتی است در یک دست بزرگ و قوی و وقتی این دست تکمیل می شود که ترک و لر و کرد و بلوچ و گیلکی و عرب با هم متحد شوند.

تلاش پوچ داعش یک ثمره بیشتر نداشت و آن هم اتحاد برای ایران است.

ما جوانان اعتماد ملی ضمن محکومیت این حادثه تلخ و تسلیت به خانواده شهدای این حادثه دلخراش، یک صدا می گوییم ایرانم وطنم تو را می ستاییم و تا آخرین قطره خون برای تو می ایستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز