خبرگزاری کار ایران

پارسایی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

بررسی علل عدم حسابرسی از صداوسیما و بانک مرکزی در کمیسیون اصل نود

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۰۴۴

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری نشست بعد از ظهر امروز این کمیسیون از بررسی آخرین وضعیت و دلائل عدم حسابرسی از سازمان صداوسیما و بانک مرکزی خبر داد.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست بعد از ظهر امروز کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: در نشست امروز کمیسیون اصل نود درباره دو موضوع حسابرسی از سازمان صداوسیما و بانک مرکزی بحث و بررسی‌هایی صورت گرفت.

او گفت: درباره حسابرسی از سازمان صداوسیما این‌طور که مشخص است بالغ بر ۱۴ تا ۱۵ سال است که این پرونده در کیمسیون اصل نود در جریان بوده و یکی دوبار هم گزارش‌هایی برای ارائه در صحن تهیه شد که هر بار به‌دلائلی از قرائت این گزارش در صحن جلوگیری به عمل آمد.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بر این اساس جلسه‌ای در کمیسیون اصل نود تشکیل داده و موضوع را مورد بررسی قرار دادیم و باتوجه به این‌که صداوسیما، سازمانی است که از بودجه ملی که در صحن مجلس تصویب می‌شود، ارتزاق می‌کند و امسال هم این بودجه بنابر مصوبه مجلس، دوبرابر افزایش یافته نیاز به حسابرسی به‌شدت احساس می‌شود اما بنابه دلائل مختلف تاکنون مانع از انجام حسابرسی شده‌اند.

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های صورت گرفته، تصمیم کمیسیون این است که جمع‌بندی نهایی در کمیسیون مشخص شود و پس از آن، از طریق مکاتبه با رییس مجلس مراحل را طی کنیم.

پارسایی همچنین به وضعیت مشابه درباره حسابرسی از بانک مرکزی هم اشاره کرد و گفت: در این مورد هم به دلائلی همچون محرمانه بودن حسابرسی صورت نمی‌گرفته و امروز این مسئله را بررسی کردیم تا مقدمات انجام حسابرسی در این رابطه فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز