خبرگزاری کار ایران

رحمانی‌فضلی:

انتخابات را با امنیت کامل برگزار کردیم/ شمارش آرای انتخابات شوراها همچنان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۶۹۴

وزیر کشور تاکید کرد: خوشحال هستم به همه عزیزان اعلام کنم ما انتخابات را با امنیت کامل و با شور و نشاط و ذوق مضاعفی که مردم داشتند، برگزار کردیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه با بیان اینکه ما امروز خیلی خوشحال هستیم و خدا را شکر می‌کنیم و سر تعظیم بر آستان جانان می‌ساییم، گفت: به خاطر نعمت مردم انقلابی و خوب هزاران بار شاکر هستیم. نعمت جمهوری اسلامی ایران و مردم سالاری حاکم بر آن که مردم عزیز ما در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی فرصت مشارکت در تعیین سرنوشت خود را پیدا کردند.

او افزود: خدا را شکر در انتخاب‌های انجام شده تاکنون در جمهوری اسلامی همواره با خلق حماسه‌ها و حضور پر شکوهشان صفحات زرینی در تاریخ به یادگار گذاشتید و امروز یکی از صفحات پر افتخار تاریخ مردم سالاری ایران رقم خورد و حماسه مردم ثبت شد.

وزیر کشور تاکید کرد: خوشحال هستم به همه عزیزان اعلام کنم ما انتخابات را با امنیت کامل و با شور و نشاط و ذوق مضاعفی که مردم داشتند، برگزار کردیم مردم دیروز در پای صندوق‌های رای این را به همه جهان نشان دادند و یک بار دیگر اثبات کردیم که مدافع و حامی انقلاب اسلامی و متحد و منسجم و مصمم هستیم انقلاب اسلامی را در جهات اهداف آن که تقویت نظام جمهوری اسلامی و دین خدا و خدمت به مردم ایران  است ادامه دهیم.

رحمانی فضلی ادامه داد: از دست اندرکاران اجرا، انتظامات، امنیت، تبلیغات، حوزه قضایی، مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان و همه کسانی که در این چند روز به ما کمک کردند از جمله سپاه و بسیج که در حوزه امنیت فعال بودند، تشکر می‌کنیم.

او افزود: توانستسم با کمک همه نیروها و در مقابل همه دوربین‌های داخلی و خارجی پیروزی ملت ایران را به گوش همه جهانیان برسانیم.

وزیر کشور با بیان اینکه آخرین نتایج که تقریبا ۹۹و هفت دهم درصد است و می‌توان گفت که نتیجه نهایی است، گفت: از مجموع  ۴۱ میلیون و ۲۲۰ هزار و ۱۳۱ رای ماخوزده، جناب آقای روحانی با ۲۳ میلیون و ۵۴۹ هزار و ۶۱۶ نفر و با ۵۷ درصد‌آرا را به عنوان رییس جمهور انتخابات شدند.

او ادامه داد: حجت‌الاسلام سیدابراهیم رییسی با ۱۵ میلیون و ۷۸۶ هزارو  ۴۴۹ رای، یعنی با ۳۸.۵ درصد نفر دوم، آقای میرسلیم با ۴۷۸ هزار و ۲۱۵ رای، نفر سوم و آقای هاشمی طبا با ۲۱۵ هزار و ۴۵۰ رای به عنوان نفر چهارم آرا را کسب کردند.

وزیر کشور با ابراز امیدواری از اینکه خداوند به همه ما توفیق دهد که در مقابل این اراده و حضور پرشکوه مردم، خواست آنها و اهدافی که مردم خوب ما دارند را در حوزه اجرایی مورد توجه قرار دهیم اضافه کرد: ان شاءلله دوشادوش با پایان رقابت و شروع رفاقت هم و غم خود را برای رفع مشکل مردم قرار دهیم.

رحمانی فضلی اظهار کرد: به طور ویژه از مقام معظم رهبری که در تمام مراحل انتخابات و ماه‌ها قبل از آن جهت مشارکت، سلامت، قانونی بودن و امنیت انتخابات تاکید داشتند و در همه موارد ما را مورد حمایت قرار دادند، تشکر می‌کنم.

او همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا درباره  آخرین وضعیت شمارش آرای انتخابات شوراهای شهر و روستا اعلام کرد: شمارش آرا در این انتخابات نیز همچنان ادامه دارد.

ادامه دارد...

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز