خبرگزاری کار ایران

کرباسچی در گفت‌وگو با ایلنا:

دولت دوازدهم برای دفاع از عملکرد خود صدای بلندتری داشته باشد/ مردم نشان دادند تحت تاثیر بی‌صداقتی‌ها قرار نمی‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۶۶۰

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت:مردم با رای اکثریت و این فاصله فاحش نشان دادند که تحت تاثیر بی‌صداقتی‌ها و برخوردهای تخریبی قرار نمی‌گیرند.

غلامحسین کرباسچی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در مورد پیام رای دوباره مردم به روحانی گفت:  انتخابات در شرایطی برگزار شد که کاملاً رقابت نابرابر از طرف مقابل رقم خورد از این جهت که برخی از همه ابزارهای فیزیکی تبلیغات و ابزارهای معنوی از جمله شخصیت‌ها و مقدسات مردم و آنچه که مردم به عنوان اعتقادات دینی به آن  وابسته بودند استفاده کردند.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی بیان کرد: در تبلیغات دولت خود را مقید به مسائل اخلاقی و اعتقادی می‌دانست اما برخی در طرف مقابل از بدترین نوع تبلیغات تخریبی استفاده کرد و با اسم آوردن از اشخاص در رسانه ملی و مطرح کردن مسائلی که ربطی به برنامه‌های نامزدها نداشت سعی کرد دولت را تخریب کند اما دولت خود را به روش‌های اخلاقی مقید می‌دانست و آقای جهانگیری و روحانی این مساله را رعایت کردند.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به تخریب دولت در تبلیغات انتخاباتی اظهارداشت: تاکنون ندیدیم کسی در یک مناظره بیاید و به رئیس‌جمهور و معاون اول بگوید دروغگو هستید همه این مسائل را دیدند و در این شرایط چنین رایی را به روحانی دادند که بسیار ارزشمند و نشانگر درک ملی است.

او افزود: رای مردم به لحاظ سیاسی سرمایه‌ای برای کشور بود و طبیعتاً پیامش برای روحانی این است که با توجه به اینکه در  چهار سال دولت کارنامه درخشانی در همه ابعاد  داشت در چهار سال دوم  این تلاش برای مردمی که این چنین به پای مسئولان ایستاده‌اند، بیشتر شود و ارزش دارد که همه توان، آرامش، زندگی و راحتی خود را بگذارند و به مردم خدمت کنند. همه دولتمردان باید به این مساله توجه کنند که اگر فردی سمتی می‌گیرد باید نسبت به آن فکر کرده و برای مردم کار کنند.

کرباسچی درباره پیام رای  مردم به جناح رقیب دولت، گفت:  رای مردم این پیام را به رقبای دولت می‌دهد که  اگر می‌خواهند کار سیاسی، تبلیغات و تحلیل سیاسی داشته باشند باید با ارائه برنامه باشد و با مردم صادقانه رفتار کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: مردم با رای  اکثریت و فاصله فاحش نشان دادند که تحت تاثیر این نوع بی‌صداقتی‌ها و برخوردها قرار نمی‌گیرند.

او رای مردم را برای همه مسئولان یک سرمایه ملی دانست و گفت: مسئولان باید قدردان این سرمایه ملی باشند و در مقابل رای مردم باید تلاش مضاعف داشته باشند و کاری کنند که خواست عمومی مردم که رفع گرفتاری‌های موجود در کشور است دنبال شود و باید اشکالات و نارسایی‌هایی که در کار دولت وجود داشت و مردم با تمام این نارسایی‌ها حاضر شدند به  آن رای دهند رفع شود.

کرباسچی افزود: دولت دوازدهم باید دولتی باشد که برای دفاع از عملکرد خود صدای بلندتری داشته باشیم و کسانی را که نتوانستند نارسایی‌های موجود در کارنامه دولت را وسیله‌ای قرار دهند برای نادیده گرفتن دیگر خدمات بزرگ با تلاش‌های دولت منکوب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز