خبرگزاری کار ایران

سعید قاسمی در همایش نخبگان حامی رییسی:

درست می‌گویند رییسی برنامه ندارند/ اگر جریان رقیب با تقلب پیروز شود ما مجاهده خودمان را به ثمر می‌رسانیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۱۶۰

فرمانده دفاع مقدس گفت: اگر در مسیر انتخابات پیروز شدیم، پیروزیم اما اگر جریان دیگری با تقلب بیاید ما مجاهده و تلاش خود را چه ۴ روز و چه ۴سال دیگر به ثمر می‌رسانیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید قاسمی در گردهمایی نخبگان اقتصادی، سیاسی و فرهنگی حامی رییسی در تالار شیخ‌انصاری دانشکده حقوق دانشگاه تهران گفت: امروز می‌خواهیم آخرین میخ‌ها را به تابوت اصلاحات و لیبرالیسم بکوبیم.

او با طرح این پرسش که مانیفست نانوشته اصلاحات چیست؟ ادامه داد: ما اصولگرایانی از جنس لاریجانی، باهنر و ناطق‌نوری نیستیم. اصولگرا مانیفست دارد. ۲۲ جلد تفکرات حضرت روح‌الله است اما لفظ اصلاحات خوب است و امام حسین بزرگترین اصلاحات چی است. امام خمینی برای اصلاحات قیام کرد لکن ما با این اصلاحات که براساس ‌آن همه چیز را به نا سالم ها واگذار کنند به شدت سرجنگ داریم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: ما این اصولگرایی و اصلاح‌طلبی را که دو لبه تیغ هستند قبول نداریم. ما براساس تقسیم بندی حضرت آقا انقلابی و غیر انقلابی داریم. مبانی اصولگرایان ۲۲ جلد کتاب مبانی حضرت امام است. مبانی فکری اصلاحات چیست؟ باید کتاب‌های هاشمی را بخوانیم.

قاسمی با بیان اینکه براساس یک اشتباه تاریخی یک جریان انحرافی روی کار آمد، گفت: این جریان ایران را بیست سال به عقب برگرداند.

او با تاکید براینکه یاس و ناامیدی برنامه آنها است گفت: درست می گویند رییسی برنامه ندارند. آنها برنامه دارند و به دروغ می‌گویند که سایه جنگ را از کشور بردند در حالی‌که سایه جنگ مرهون خون شهید حسین همدانی است. قبل از برجام حلقه انسانی تشکیل می‌دادیم جلوی فردو اما زمانی که آنها بعد از برجام با هم دست دادند، اوباما گفت ما بدون خونریزی پرونده هسته‌ای ایران را منحل کردیم.

قاسمی با بیا اینکه روی موشکها نوشته شده اسراییل باید از روی زمین حذف شود گفت : آنها می‌گویند چرا این را نوشته‌اید؟ حالا من به آنها می‌گویم اگر این را نمی نوشتیم پس باید روی موشک‌ها می نوشتیم پشمک حاج عبدالله می‌گویند.

او با اشاره به نقشه ایران گفت: نقشه این کشور ۲۰۰ سال پیش نهنگ بود هر وقت به ما حمله شد یک سری ترسو که در حرمسراهایشان سرسره بازی می کردند این کشور را به باد دادند. برجام از اساس برنامه نرم براندازی جمهوری اسلامی است.

او ادامه داد: دولت یازدهم، امنیتی‌ترین و نظامی‌ترین دولت در نظام جمهوری اسلامی است و ۱۴ شخصیت نظامی در این دولت حضور دارند.

این فرمانده دفاع مقدس در پایان گفت: اگر در مسیر انتخابات پیروز شدیم، پیروزیم اما اگر جریان دیگری با تقلب بیاید ما مجاهده و تلاش خود را چه ۴ روز و چه ۴سال دیگر به ثمر می‌رسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز