خبرگزاری کار ایران

حسن رباطی:

ستادهای انتخاباتی اصلاح‌طلبان تحت مدیریت جوانان قرار گرفته است/ در تهران ۲۵ ستاد تشکیل دادیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۲۵۲

رییس ستاد اصلاح‌طلبان تهران گفت:‌برای ۲۲ منطقه تهران ۲۵ ستاد تشکیل دادیم که بخاطر گستردگی برخی مناطق دو ستاد در آن تشکیل دادیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن رباطی در نشست نقش رسانه‌ها در انتخابات با اشاره به نحوه فعالیت شورایعالی سیاستگذاری درباره انتخابات شوراها اعلام کرد: این شورایعالی به این نتیجه رسید که شهر تهران یک شورای ستاد به ریاست آقای حاجی داشته باشد و ما نیز به عنوان ستاد انتخابات تهران اقدام کنیم.

رییس ستاد انتخابات اصلاح‌طلبان ادامه داد:‌ اولین مسئولیت ما این بود که چارت سازمانی‌مان را تشکیل دهیم و در تعطیلات سال نو فعالیت ستاد تهران به عنوان یکی از نخستین ستادها در سراسر کشور کار خود را آغاز کرد.

او با تاکید بر اینکه این ستاد در هر دو انتخابات فعالیت خواهد کرد گفت: برای ۲۲ منطقه تهران ۲۵ ستاد تشکیل دادیم که بخاطر گستردگی برخی مناطق دو ستاد در آن تشکیل دادیم.

رباطی به انتخاب روحانی به عنوان گزینه اصلی اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: برای شوراها نیز به زودی به لیست نهایی میرسیم و امیدواریم بتوانیم به زودی فعالیت‌های تبلیغاتی مان را برای این انتخابات نیز آغاز کنیم.

او تاکید کرد: فعالیت‌های ستادها تا حدود بسیاری تحت مدیریت جوانان قرار گرفته و امیدواریم سازوکاری که فراهم شده و باتوجه به اینکه ۶ میلیون واجد شرایط در تهران حضور دارد بتوانیم مشکلاتی که پیش روی مردم است را مرتفع کنیم.

رییس ستاد اصلاح‌طلبان تهران به انتخابات مجلس دهم اشاره و ابراز امیدواری کرد در ۲۹ اردیبهشت شاهد حماسه دیگری باشیم و گفت: به هر حال گرایش اصلاح‌طلبی مردم تهران بارها به اثبات رسیده و امیدواریم به پیروزی در هر دو انتخابات به ویژه شوراهای شهر به سمت حل مشکلات تهران حرکت کنیم.

رباطی با اشاره به برنامه‌های ستادها در تهران گفت: در تهران حدود ۲۰ ستاد فرعی تحت عنوان ستادهای جوانان و شوراها فعال است.

او گفت: منتظریم فارغ از تایید صلاحیت‌ها فرمانداری کدهای نامزدها را اعلام کند تا بتوانیم تبلیغات خود را آغاز کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز