خبرگزاری کار ایران

ناطق‌نوری:

مردم نسبت به آمارسازی و نظرسنجی‌‌های دروغین آگاه باشند

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۷۰۴

حجت‌الاسلام ناطق‌نوری از حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت و از مردم خواست که نسبت به آمارسازی و برخی نظرسنجی‌های دروغین منتشر شده، آگاه باشند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام ناطق نوری در دیدار کمیته روحانیون حامی حسن روحانی در استان‌های مختلف کشور گفت:    انتخابات از افتخارات نظام و مظهر دموکراسی است که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز نسبت به آن تاکید فراوان داشته و دارند.

او حضور حداکثری مردم را هدفی مهم و بسیار حائز اهمیت خواند و گفت: حضور گسترده در انتخابات در این شرایط که در منطقه اتفاقاتی با واسطه یا بی واسطه علیه کشور می‌افتد، نیاز است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: مردم همیشه نشان داده‌اند که حضورشان در جهت علاقه به نظام و کشورشان بوده و نقش روحانیت در به صحنه کشاندن مردم بسیار مهم است.

ناطق نوری ادامه داد:خوب است که آمار دقیق و جامع از عملکرد دولت یازدهم در اختیار عموم قرارگیرد تا مردم بدانند با شروع به کار این دولت چه تحولاتی رخ داده است و خود نتیجه گیری کنند.

او با بیان اینکه روحانی در ابتدای شروع به کار دولت اعلام کرد که قصد دارد مشکلات و مسائل خارجی را حل کند و پس از آن به حل مسائل داخل بپردازد، افزود: انشاالله پس از انتخاب مجدد، ایشان بتواند مسائل داخلی مانند معیشت مردم، اشتغال و ... را در راس برنامه ها قرار داده و درصدد حل آن برآید.

ناطق‌نوری تصریح کرد: مردم نسبت به جنگ روانی ایجاد شده و جوسازی‌ها مانند آمارسازی و برخی نظرسنجی‌های دروغین منتشر شده، آگاه باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز