خبرگزاری کار ایران

دفتر ستاد انتخاباتی حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی در جزیره کیش افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۱۹۵

با حضور برخی از اعضای حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی، دفتر ستاد انتخاباتی این حزب در جزیره کیش افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، مرتضی بلوکی در مراسم افتتاحیه دفتر ستاد انتخاباتی حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی در جزیره کیش گفت:‌ خدا را شاکریم که توفیق عطا فرموده که با همت و تلاش جهادی بتوانیم در عرصه انتخابات کوشا و فعال باشیم و تنور انتخابات را داغ‌تر از همیشه نگه داریم.

  ریس ستاد انتخاباتی حزب تدبیر و توسعه در کیش اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری حضور در انتخابات یک وظیفه ملی و غرور آفرین است. هر رای هموطنان می‌تواند پاسخ محکمی به یاوه‌گویان و دشمنان این مرز و بوم باشد.

مدیر روابط عمومی حزب تدبیر و توسعه ایران اسلامی ابراز کرد: خوشبختانه مردم خوب و با فرهنگ کیش نیز چون دیگر هموطنان همیشه در عرصه های انتخابات حضور پر رنگ داشته اند. کیشوندان همیشه با درک و شعور بالای خود در کلیه مراسم‌های ملی و مذهبی حضور پر رنگی داشته اند.

ریس ستاد انتخاباتی حزب تدبیر و توسعه گفت: این حزب، حزبی اعتدالی و حامی دولت و دکتر حسن روحانی است. این حزب در سراسر کشور حضور پر قدرتی در انتخابات مجلس، شورای شهر، خبرگان و ریاست‌جمهوری داشته است. حزب تدبیر و توسعه توانسته در طی ۵ سال از حیات سیاسی خود در کنار دکتر روحانی باشد و پایبند به اصول استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

بلوکی ادامه داد:‌ در این دوره از انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری در سراسر کشور به دنبال تحقق در آرمان‌های سیاسی خود مبنی بر پیروزی دکتر حسن روحانی است و در این راه نماینده این حزب در جزیره کیش با هماهنگی ستاد انتخاباتی دکتر روحانی دوش به دوش یکدیگر در یک هدف و آن نیز در وهله اول حضور پر قدرت مردم در انتخابات و نیز پیروزی دکتر روحانی رییس جمهور محبوب است.

بعد از سخنان ریس ستاد انتخاباتی حزب تدبیر و توسعه کیش، احکا‌م‌های اعضای کمیته‌های حزب تدبیر و توسعه اهدا شد.

بلوکی همچنین دکتر رامتین روشن را به عنوان قائم مقام خود در این حزب معرفی کرد.

رامتین روشن نیز در این مراسم گفت: از مدت‌ها قبل برای حضور پر قدرت در انتخابات برنامه‌ریزی کرده‌ایم و مطمئن هستیم در این انتخابات نیز رو سفید خواهیم بود.

روشن افزود: امیدوارم بعد از انتخابات که انشاالله با پیروزی دکتر روحانی مواجهه خواهد شد بتوانیم به طور دائمی حزب تدبیر و توسعه را در کیش دائر کنیم چون معتقدم با وجود احزاب در کشور، حزب‌ها می‌توانند کمک به سزایی در رشد و توسعه کشور کنار مسولان داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز