خبرگزاری کار ایران

رهامی در پاسخ به ایلنا:

برای دفاع از حقوق انسانی و کرامت افراد وارد عرصه انتخابات شده‌ام

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۵۲۱

عضو انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها گفت:‌برای دفاع از حقوق انسانی و کرامت افراد وارد عرصه انتخابات شده‌ام.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام محسن رهامی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری گفت: با وجود آنکه از مجموعه اصلاحات هستم اما به عنوان کاندیدای مستقل وارد انتخابات شدم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب به بیان سوابق کاری خود در عرصه سیاست و وکالت پرداخت و گفت: مهمترین بحث این است که برای احیا کرامت انسانی آمده‌ام. به عنوان رییس بنیاد صلح ایران در جهت کرامت انسانی تلاش می‌کنم. منطقه ما نیاز به تبیین گفتمان صلح دارد.

عضو انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها با بیان اینکه تلاش من این است که گفتمان صلح که یک نیاز جهانی است را در منطقه ترویج کنم، اظهار کرد: آمده‌ام صدای مظلومان و محرومان باشم.آمده‌ام توسعه پایدار را در همه ابعاد ایجاد کنم. برنامه تفصیلی دارم و دولت من ضد فساد، ضد رانت خواهد بود. رانت افتی است که به جان ما افتاده است. به عنوان وکیل برای اجرای حقوق مردم تلاش خواهم کرد. قصد دارم مناطق کمتر برخوردار را توانمند کنم و عدالت محور اساسی من است. متاسفانه علی رغم اینکه کشور ثروت‌مند است بسیاری از مناطق ضعیف هستند .

او با بیان اینکه معتقدم باید زمینه‌ای فراهم شود تا نخبگان در راس مدیریت کشور باشند، ادامه داد: در همین راستا مدیریت و دولت ملی را برگزیده‌ام. در این دولت مدیران از همه اقشار، گروه‌ها هستند. قصد دارم گفتمان اصلاحات را باز تعریف کنم. بنده ضمن تکمیل سیاست سازندگی هاشمی و گفتمان خاتمی، تقویت اعتدال روحانی در کنار این برنامه به بازسازی گفتمان اصلاحات می پردازم و قانون اساسی را کاملا اجرا می‌کنم بخوص فصل سوم که مربوط به حقوق مردم است.

رهامی ادامه داد: باید با مقام معظم رهبری به عنوان ستون خیمه نظام همکاری کرد. مجموعه برنامه‌ها به احیا تمدن اسلامی ایرانی منجر شود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه روحانی به صورت رسمی کاندید اصلاح طلب ها است احتمال دارد به نفع ایشان کنار بروید و از برنامه های ایشان حمایت کنید گفت:  به عنوان کاندیدای مستقل آمده‌ام تا برنامه‌های خودم را اجرا کنم. من از برنامه خودم دفاع می‌کنم هرچند ممکن است که بخشی از آنها با برنامه دولت روحانی یکسان باشد. من برنامه‌هایم را برای رئیس جمهور شدن طراحی کردم. برای دفاع از حقوق انسانی و کرامت افراد وارد عرصه انتخابات شده‌ام. شما از کارنامه من در دفاع از حقوق مظلومان و دانشجویان و حقوق شهروندی آگاه هستید. بنده به عنوان کاندیدای پوششی وارد عرصه انتخابات نشده‌ام. برنامه مستقل دارم و براساس برنامه خودم وارد عرصه انتخابات شده‌ام.

او ادامه داد:‌ روش آقای روحانی اعتدالی است. این گفتمان نیست. برنامه‌هایی که با برنامه من هم پوشانی داشته باشد اجرا خواهم کرد. کسی که خود را قد و قواره رئیس جمهور شدن می‌بیند باید برنامه داشته باشد.

رهامی درباره اینکه مهمترین نقد‌ش به دولت روحانی دارد، گفت: نقد رقبا زود است. باید ابتدا برنامه‌ام را بیان و تشریح کنم. من نقدهای جدی به برنامه و روش دولت‌های قبلی دارم. بسیاری از مناطق کشور به دلیل عدم توسعه محروم مانده اند و مهاجرت کرده اند و صدها هزار نفر از شهرها و روستاهای خود به تهران آمده و حاشیه نشین شده اند. برنامه‌های توسعه کشور به شکل جدی و تمام عیار اجرا نشده و این نشانه ضعف است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز