خبرگزاری کار ایران

مناظره‌های انتخاباتی شبکه یک از امشب آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۰۹۷

مناظرات انتخاباتی از امشب به روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایلنا، محسن رفیعی تهیه‌کننده برنامه «مناظره» از پخش این برنامه از دوشنبه ‌(۱۴ فروردین‌ماه) خبر داد و گفت: برنامه مناظره  و تا هفتم اردیبهشت، یعنی یک روز قبل از شروع تبلیغات رسمی نامزدهای ریاست جمهوری، ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه اجرای این برنامه بر عهده مرتضی حیدری خواهد بود، اظهار کرد: برنامه «مناظره» هر شب حوالی ساعت ۲۰ و پیرامون موضوعات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی روز پخش می‌شود و مدت هر برنامه ۳۵ دقیقه خواهد بود. همچنین مهمانان هر شب برنامه ترکیبی از حامیان و منتقدان دولت و صاحب‌نظران مختلف خواهند بود.

این تهیه‌کننده با اشاره به نخستین قسمت از برنامه «مناظره» که قرار است امشب راهی آنتن شود، گفت: در نخستین قسمت از برنامه مرتضی عزتی (کارشناس اقتصاد کلان و حامی دولت) و محمد کهن‌دل (کارشناس اقتصادی و منتقد دولت) به شبکه یک می‌آیند تا درباره اقتصاد پس از تحریم و سیاست‌های عبور از رکود مناظره کنند.

عملکرد اشتغال‌زایی دولت، رشد اقتصادی، عملکرد نظام بانکی، پزشک خانواده، آلودگی هوای کلان‌شهرها، شفافیت در هزینه‌های انتخاباتی، مشکل ریزگردها، ازدواج جوانان، دستمزد کارگران، قاچاق، جرم سیاسی، وام خرید و ساخت مسکن، سرنوشت مسکن مهر و مسکن اجتماعی، خرید هواپیما، کم آبی و خشکسالی، مبارزه با فساد ، اعتیاد و طلاق، حاشیه‌نشینی، اصل ۴۴ و سرنوشت توزیع بنزین با کارت سوخت از جمله محورهای اصلی مناظره حامیان و منتقدان دولت در ویژه برنامه «مناظره» شبکه یک خواهد بود.

به گزارش ایلنا، این برنامه به تهیه‌کنندگی محسن رفیعی و با مجری‌گری مرتضی حیدری کاری است از گروه اقتصاد و دانش شبکه یک سیما که یکشنبه تا پنجشنبه هر شب به مدت تقریبی ۳۵ دقیقه به روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز