خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد رودسر خبر داد:

بهره‌برداری مسکن مددجویی رودسر با اعتبار بالغ بر500 میلیون تومان

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۳۵۵

مدیر کمیته امداد حضرت امام (ره) شهرستان رودسر، اظهار کرد: تعداد 26 واحد مسکن مددجویی رودسر با اعتبار 520 میلیون تومان از محل مقاوم سازی،کمک‌های بلاعوض کمیته امداد به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از رودسر، عباس‌رضوی مدیر کمیته امدادحضرت امام(ره) شهرستان رودسر، اظهار کرد: تعداد 26 واحد مسکن مددجویی رودسر با اعتبار 520 میلیون تومان از محل مقاوم سازی، کمک‌های بلاعوض کمیته امداد و آورده مددجویان به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه زیر بنای هر واحد مسکن مددجویی ۴۵ متر مربع است،تصریح کرد:چهار واحد در بخش رحیم‌آباد، چهار واحد در بخش چابکسر و پنج واحد در شهرستان رودسر به مددجویان این نهاد واگذار شد .

رضوی با بیان اینکه هم اکنون 80 واحد مسکن برای مددجویان تحت حمایت شهرستان رودسر در دست ساخت است گفت:ساخت این واحد های مسکونی پنجاه درصد رشد فیزیکی داشته است.

 مدیر کمیته امداد حضرت امام (ره)شهرستان رودسر همچنین تصریح کرد:تعداد 168 طرح اشتغالزایی مددجویان رودسری با اعتبار دو میلیارد و 208 میلیون ریال از هفته دولت سال جاری تا ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری رسیده است .

وی پرداخت ۳۹۰ میلیون تومان کمک هزینه خرید جهیزیه به ۲۲۹ نفر از نوعروسان و ازدواج مجدد را از دیگر خدمات ارائه شده عنوان کرد و افزود:90 نفر از نوعروسان تحت حمایت شهرستان رودسردر نوبت دریافت کمک هزینه خرید جهیزیه هستند که امیدواریم با کمک بیش از پیش خیران این مهم تحقق پیدا کند.

رضوی با اشاره به برگزاری جشن ازدواج نوعروسان تحت حمایت با هدف جمع آوری کمک های خیران،خاطرنشان کرد:مردم و نیکوکاران در این جشن مبلغ 80 میلیون ریال برای تامین کمک هزینه خرید جهیزیه نوعروسان نیازمند اهداء کردند.

وی یادآور شد:هم اکنون ۱۱ هزار نفر در قالب ۶ هزار و ۷۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز