خبرگزاری کار ایران

جدیدی مطرح کرد:

کار طاقت‌فرسای ورزشکاران شورای شهر تهران/ شورای چهارم سیاسی شد

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۲۸۳

عضو شورای شهر تهران گفت: شواری چهارم برگرفته شده از همه طیف‌ها بود و انصافا می‌توان گفت؛ شورای خوبی بود، اگر سیاسی نمی‌شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس جدیدی؛ عضو شورای شهر تهران که بعد از ثبت نام در انتخابات شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران حاضر شده بود در خصوص عملکرد ورزشکاران شورای چهارم گفت: مدیریت شهری یک پکیج کامل است که همه مسائل را در بر می‌گیرد. در شورای شهر پنج کمیسیون داریم که یکی از آنها فرهنگی و ورزشی است که به مسائلی نظیر اماکن ورزشی، ورزشکاران و ... می پردازد. باید توجه داشت که این موضوع کار طاقت فرسایی است که ورزشکاران شورا انجام می دهند.

عضو شورای شهر ادامه داد: شواری چهارم برگرفته شده از همه طیف‌ها بود و انصافا می‌توان گفت شورای خوبی بود، اگر سیاسی نمی‌شد. باید بگویم که متاسفانه شورای چهارم سیاسی شد و  متاسفانه در سال آخر این موضوع اوج گرفت و امیدوارم شورای شهر به سمتی برود که شورا را از سیاسی کاری دور کنیم.

جدیدی به حفظ اخلاق در انتخابات اشاره کرد و گفت: ما باید به اصل دموکراسی بپردازیم و به دنیا نشان بدهیم که این یک کار ارزنده است.

وی  در پایان تاکید کرد از تخریب رقبا باید بپرهیزیم و به رای مردم احترام بگذاریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز