خبرگزاری کار ایران

سخنگوی قوه‌قضاییه:

ارتباطی با غفاری جن‌گیر ندارم / علاقه داشتم هیپنوتیزم شوم

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۳۷۹

سخنگوی دستگاه قضایی با بیان اینکه هیچ ارتباطی با شخصی به نام غفاری که به جن‌گیری معروف است، ندارد، از علاقه خود در گذشته برای هیپنوتیزم شدن سخن گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در نشست خبری خود در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا شما با جن‌گیری به نام غفاری ارتباط دارید یا خیر؟ گفت: من با این جن گیر ارتباط ندارم و فقط اسم او را چند سال پیش که بازداشت شده است شنیدم. به حمدالله تا به حال قیافه او را ندیده‌ام و اگر او را ببینم نمی‌شناسم.

معاون اول قوه قضائیه افزود: همین قدر اطلاعی که از مقوله جن‌گیری دارم مربوط به قبل انقلاب و اوایل انقلاب است. آن موقع علاقه داشتم بدانم که این هیپنوتیزم که می‌گویند یک روش علمی است را امتحان کنم و ببینم آیا درست است یا نه؟

اژه‌ای ادامه داد: ‌از جمله اشخاصی که در این رابطه در زمان کودتای قطبی‌زاده دستگیر شده بودند دکتر ریاضی بود که در زمانی که اسدالله لاجوردی دادستان بود و من معاون او بودم، این فرد در زندان اوین بازداشت بود و ادعا می‌کرد می‌تواند با قدرت خود جلوی دستگاه جنگی عراق را بگیرد و اصرار داشت ما از قدرت او استفاده کنیم و بارها به آقای لاجوردی نامه می‌نوشت.

اژه‌ای تصریح کرد:‌یک بار آقای لاجوردی از من خواست که دکتر ریاضی را نزد خود بیاورم و ببینم که حرف حساب او چیست. ریاضی را نزد خود آوردم و ایشان به من گفت که من می‌ توانم جلوی دستگاه جنگی ، هواپیماها و تانگ‌های عراقی را بگیرم. من به ایشان گفتم این کارها لازم نیست من یک کار ساده‌تر به شما می‌گویم. زندان اوین یک در دارد اگر شما قدرت دارید آن در را باز کنید بیرون بروید. اگر آن کار را کنید، آزادید که بروید. او گفت من به دلیل اینکه این کار برای خودم است انجام نمی‌دهم من از او خواستم که مرا هیپنوتیزم کند که ببینم آیا واقعیت دارد یا نه؟ این ماجرا بعد از شهادت آیت الله قدوسی بود و قصد داشتم اگر درست باشد از ایشان سوالی بپرسم. ریاضی به من گفت که بنشین چشم هایت را ببند کلی ورد خواند و من همه آنها را می‌شنیدم بعد از اینکه بسیار ورد خواند رو به دو طرف همکاران من که در اتاق بودند کرد و گفت ایشان هیپنوتیزم شده است. من چشمم را باز کردم و گفتم خیر این چنین نیست. من همه حرف‌های شما را شنیدم و شما نتوانستید مرا هیپنوتیزم کنید. البته بنده قصد نداشتم که در مقابل هیپنوتیزم شدن مقاومت کنم اما ایشان هم نتوانستند چنین کاری کنند.

معاون اول قوه قضائیه تاکید کرد: این جریان‌های نوظهوری که پیدا شده است مانند عرفان  حلقه بسیار خطرناک است و افراد را به بهانه‌های مختلف سرکیسه می‌کنند. در این پرونده‌ها شاکی‌های خصوصی بسیار زیادی وجود دارد. برخی از اتهامات آنها تا حد مفسد فی الارض است. من از مردم تعجب می‌کنم و خواهش می‌کنم که گول این افراد را نخورند. برخی از آنها با خارج از کشور و شاید با سیستم های اطلاعاتی در ارتباط باشند. اول به عنوان درمان کار خود را شروع می‌کنند و بعد چه بلاهایی که سر مردم نمی‌آورند. من این را از بازپرس‌ها و کارشناسان این قیبیل پرونده‌ها نقل و قول می کنم که برخی ازافراد فیلم‌هایی از خود تهیه می‌کنند که بسیار شرم آور است من تعجب می‌کنم که چطور افراد این کارها را می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز