خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون عمران به ایلنا خبر داد:

مخالفت کمیسیون عمران با تفحص از شهرداری تهران/تصمیم‌ نهایی به صحن موکول شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۰۵۱

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از مخالفت این کمیسیون تقاضای تحقیق و تفحص از شهرداری تهران خبر داد و گفت: با این حال، تصمیم‌گیری نهایی دراین‌باره موکول به نظر صحن علنی مجلس خواهد بود.

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست شامگاه گذشته کمیسیون عمران به‌منظور تصمیم‌گیری نهایی درباره تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در این کمیسیون، اعلام کرد: باتوجه به اصرار متقاضیان تفحص از شهرداری تهران، برای تصمیم‌گیری در این رابطه در جلسه شب گذشته کمیسیون عمران رای‌گیری کردیم.

نماینده اصولگرای اردبیل در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: درنهایت ۱۶ نفر از ۲۱ عضو کمیسیون عمران با انجام تحقیق و تفحص از شهرداری تهران مخالفت کردند و قرار است، مدارک و مستندات متقاضیان این تحقیق و تفحص ارائه شده و گزارش نهایی کمیسیون در اولین فرصت به هیات رییسه مجلس ارسال می‌شود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یادآور شد: توضیحات قالیباف و گزارش شهرداری تهران منجر به مخالفت کمیسیون عمران با این طرح تفحص شد اما به علت اصرار متقاضیان تفحص، تصمیم‌گیری نهایی در این باره در صحن علنی مجلس انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز