خبرگزاری کار ایران

مهرپرور به ایلنا خبر داد؛

اعضای کمیته انتخابات حزب اعتماد ملی مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۷۷۴

عضو کمیته انتخابات حزب اعتماد ملی گفت: در اولین نشست هم‌اندیشی مسئولان ستادهای انتخابات حزب اعتماد ملی اعضای کمیته انتخابات معین شدند.

رسول مهرپرور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره تشکیل کمیته انتخابات دائمی و اولین نشست هم‌اندیشی مسئولان ستادهای انتخابات گفت: نشست هم‌اندیشی مسئولان ستادهای انتخابات حزب اعتمادملی برگزار شد و در این نشست  اعضای کمیته مرکزی انتخابات نیز  اعلام شدند.

او ادامه داد: در این کمیته ۱۵ نفر از اعضای مرکزی به اضافه یک شخص از ستاد انتخابات استان‌های حزب اعتماد ملی حضور دارند.

مهرپرورخاطرنشان کرد: رییس کمیته انتخابات توسط دبیرکل حزب انتخاب می‌شود اما چون وی درحال حاضر نمی‌تواند با حزب همکاری داشته باشد، قائم مقام حزب، رئیس این کمیته را انتخاب کردند.

او در پاسخ به این سوال کمیته انتخابات حزب اعتماد ملی بنا است چه عملکردی در هنگام انتخابات داشته باشد، گفت: این کمیته دائمی است اما در حال حاضر برنامه‌های خود را برای انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای‌های شهر و روستا ترتیب داده است، اولین هدف آن حضور پر شور مردم در پای صندوق‌های رای و برگزاری یک انتخابات سالم است.

او افزود: در این کمیته پیگیر رد صلاحیت‌های احتمالی خواهیم شد که مبنای قانونی ندارد، ما از حقوق افراد قطعا دفاع خواهیم کرد.

این عضو کمیته انتخابات حزب اعتماد ملی در پاسخ به این سوال که نحوه همکاری حزب متبوعش با شورای عالی سیاست‌گذاری چگونه است،‌ گفت: اگر اصلاح‌طلبان با یکدیگر وفاق نداشته باشند، نمی‌توانند پیروز میدان باشند ما باید از ظرفیت‌های اجتماعی خودمان برای رسیدن به هدف استفاده کنیم.

او تاکید کرد: حزب اعتمادملی با حفظ مواضع خود با شورای عالی سیاست‌گذاری همکاری و تعامل خواهد داشت.

بر اساس این گزارش در اولین نشست هم‌اندیشی مسئولان ستاد انتخابات حزب اعتماد ملی مهدی رسول‌پناه، الیاس حضرتی، رسول مهرپرور، اسماعیل دوستی، قربانعلی قائمی، حمیدرضا کارگر، سامان سلیمانی‌مرند، محسن رفیعی‌فر، حمید عزیزیان، رحمت‌الله خسروی، منوچهر گودرزی، رضا ولدبیگی، مریم علیزاده، مهرانگیز مروتی و نجمه گودرزی به عنوان اعضای کمیته مرکزی انتخابات این حزب مشخص شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز