خبرگزاری کار ایران

در جریان تذکری مطرح شد؛

انتقاد صادقی از تعلل هیات رییسه در فراهم کردن امکان ورود به بررسی لایحه بودجه / پیگیری لاریجانی برای ارائه اطلاعات مربوطه به نمایندگان

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۸۶۸

عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس در تذکری نسبت به تعلل هیات رییسه مجلس در فراهم کردن شرایط برای ورود به بحث بررسی لایحه بودجه انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، محمود صادقی در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با استناد به ماده ۱۸۴ آیین‌نامه داخلی مجلس در تذکری بر اینکه هیات رییسه موظف به فراهم کردن مقدمات ورود به بررسی لایحه بودجه است، گفت: لازم است تمامی اطلاعات مربوط به بودجه ازجمله تبصره‌ها و جداول از قبل در اختیار نمایندگان قرار گیرد.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از ابتدای هفته از اعضای کمیسیون تلفیق بودجه و رییس این کمیسیون مکرراً درخواست دریافت جداول و اطلاعات مربوط به لایحه بودجه را داشتیم و امروز هم خدمت آقای لاریجانی رسیده و مجدداً این درخواست را تکرار کردم.

صادقی در پایان بار دیگر خواستار این شد که هیات رییسه بنابر آیین‌نامه داخلی نسبت به در اختیار قرار دادن تمامی اطلاعات مربوط به لایحه بودجه به نمایندگان مجلس اقدام کند.

علی لاریجانی در پاسخ به این تذکر صادقی گفت: شما فرمودید و من نیز گفتم پیگیری کنند چرا که جداول باید همراه گزارش در اختیار نمایندگان قرار گیرد.

رییس مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: گویا آقای تاجگردون گفته‌اند در کازیوهای نمایندگان قرار داده شود.

این درحالی بود که علیرضا سلیمی نماینده اصولگرای محلات در مجلس شورای اسلامی نیز در تذکری در همین رابطه اعلام کرد: باتوجه به اینکه نمایندگان ۱۰ روز برای بیان پیشنهادات خود در رابطه با کل لایحه بودجه فرصت دارند، باید ردیف‌ها و جداول این لایحه به موقع در اختیار آنها قرار گیرد؛ چرا که در غیر این صورت حق آنها تضعیف می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز