خبرگزاری کار ایران

پارسایی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

تاکید عارف بر شخصیت تاثیرگذار آیت‌الله هاشمی پیش و پس از انقلاب / اشاره محسن هاشمی به پیداشدن بخشی از وصیت‌نامه سیاسی آیت‌الله

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۸۲۵

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی به تشریح برخی صحبت‌های مطرح شده در دیدار بعدازظهر امروز اعضای این فراکسیون با خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پرداخت.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به دیدار اعضای فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اعلام کرد: این دیدار به‌منظور عرض تسلیت مجدد به خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد.

او گفت: عصر امروز به‌همراه تعدادی از اعضای فراکسیون امید در بیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در جماران حاضر شدیم و با خانواده رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفت‌وگو کردیم.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیان نکاتی از سوی رییس این فراکسیون در دیدار با خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خاطرنشان کرد: آقای عارف در این جلسه ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت مجدد به خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، بر تاثیر غیرقابل انکار ایشان پیش و پس از پیروزی انقلاب تاکید کردند.

او گفت: در این دیدار همچنین فرزند ارشد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیز به بیان نکاتی درباره مسائل مختلف پرداختند.

پارسایی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره وصیت‌نامه سیاسی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یادآور شد: یکی از نکاتی که از سوی آقای محسن هاشمی فرزند ارشد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مورد تاکید قرار گرفت، همین موضوع وصیت‌نامه سیاسی ایشان بود که تاکید کردند اخیراً در میان انبوه کتاب‌های کتابخانه آیت‌الله هاشمی، چند برگ کاغذ پیدا کردند که احتمالاً بخش‌هایی از این وصیت‌نامه سیاسی بوده و همچنان سعی دارند صفحات باقی مانده این وصیت‌نامه را نیز پیدا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز