خبرگزاری کار ایران

پارسایی در گفت‌وگو با ایلنا :

فراکسیون امید با خانواده آیت‌الله هاشمی دیدار می‌کنند/ ابراز نگرانی ازفقدان شور و نشاط انتخاباتی در جامعه

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۴۲۱

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح مسائل مطرح شده در نشست صبح امروز شورای مرکزی این فراکسیون درباره مسائلی چون درگذشت آیت‌الله هاشمی، حادثه پلاسکو و انتخابات اردیبهشت‌ماه سال آینده، نسبت به این‌که در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم فضای کشور از نشاط سیاسی لازم برخوردار نیست، اظهار نگرانی کرد.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست صبح امروز شورای مرکزی فراکسیون امید اعلام کرد:‌ در جلسه امروز موضوع درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و تصمیماتی که باید برای مراسم تجلیل از ایشان گرفته شود، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

او ادامه داد: بر این اساس، قرار است اعضای فراکسیون امید با حضور در بیت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با خانواده ایشان دیدار و گفت‌وگو کنند.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به بحث درباره حادثه پلاسکو در نشست صبح امروز شورای مرکزی این فراکسیون، خاطرنشان کرد: پس از بررسی حادثه پلاسکو تاکید شد نباید سوالاتی که در اذهان مردم وجود دارد، بی‌پاسخ بماند؛ چرا که مصلحت نظام ایجاب می‌کند پاسخ قانع کننده‌ای به این سوالات داده شود.

او به موضوع انتخابات نیز اشاره کرد و با تاکید بر تلاش فراکسیون امید برای ایجاد فضای سالم سیاسی و انتخاباتی در آستانه انتخابات سال آینده ریاست جمهوری و شوراها، یادآور شد: قرار است کمیته سیاسی فراکسیون فعالیتش را درباره مسائل انتخاباتی بیشتر کند.

پارسایی در پایان تصریح کرد: بر این اساس مقرر شد کمیته سیاسی فراکسیون امید سازوکاری برای اثرگذاری بیشتر این فراکسیون در این زمینه تهیه کند؛ چرا که کمتر از چهار ماه به انتخابات باقی مانده اما هنوز شاهد وجود فضای پرنشاط و انتخاباتی نیستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز