خبرگزاری کار ایران

پیام رییس مجلس به اختتامیه هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۲۱۳

رئیس مجلس شورای اسلامی برای اختتامیه هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت بهمن ماه ۱۳۹۵ پیامی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برای اختتامیه هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت که امروز در هتل المپیک برگزار شد، پیامی صادر کرد.

من این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نیاز جهان کنونی به خلاقیت و توانمندی انسان، می‌رود تا دستاوردهای بزرگی را برای تسهیل در زندگی بشر رقم زند که مهارت اندوزی و توسعه آن یکی از اصول مهم در تحقق این امر بوده و متخصصان کشورمان در هم آمیختن علم و فناوری و ایمان در دستیابی به قله‌های پیشرفت و ترقی گام‌های بلندی برداشته‌اند.

در حقیقت بخش بزرگی از اندیشه و تدبیر برای توسعه و آبادانی ایران اسلامی از مسیر هدایت جوانان نخبه و با استعداد این مرز و بوم و ایجاد بسترهای لازم برای بهره‌مندی از توانایی این سرمایه‌های گرانقدر می‌گذرد تا در گرو همت بالا، تفکر خلاق، تلاش و همت ارزنده این جوانان تلاشگر بتوانیم شاهد دستیابی کشور عزیز اسلامی به جایگاه واقعی در عرصه تولید ملی و دستاوردهای داخلی باشیم.

حرکت کشور به سمت توسعه آموزش‌های فنی و مهارت‌های حرفه‌ای به طور حتم تحولات چشمگیری را در دستیابی به توسعه ملی و مهارت کشور در پی خواهد داشت که دستاوردهای آن ماندگار خواهد بود.

برگزاری هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت اقدام شایسته و مهمی در جهت بررسی و تبیین نقطه نظرات و دیدگاه‌های متخصصین و تشویق استعدادهای برتر مهارتی کشور می‌باشد که لازم است از این تلاش دست‌اندرکاران و برگزارکنندگان تجلیل گردد.

ضمن تبریک به تمامی برگزارکنندگان این دوره مسابقات، امیدوارم این عزیزان در ادامه این راه درخشان موفق و سربلند باشند.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز