خبرگزاری کار ایران

سیاوشی:

کانون اصلی آسیب تروریست‌ها در منطقه متوجه کودکان و زنان بی‌دفاع است

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۵۹۶

نماینده مردم تهران در مجلس در ششمین کنفرانس نمایندگان زن مسلمان اتحادیه بین‌المجالس آسیایی، تصریح کرد: کانون اصلی آسیب حضور تروریست‌ها در منطقه و جهان اسلام متوجه کودکان و زنان بی‌دفاع و مظلوم است.

به گزارش ایلنا، ششمین کنفرانس نمایندگان زن مسلمان اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با حضور طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی و معصومه آقاپور علیشاهی نمایندگان عضو هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در باماکو پایتخت جمهوری مالی برگزار شد.

طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ششمین نمایندگان زن مجالس کشورهای اسلامی با اشاره به چالش‌ها و بحران‌های فراوان حاصل از پدیده شوم تروریسم در منطقه و جهان اسلام به‌ویژه در کشورهای سوریه، عراق، افغانستان و یمن، تصریح کرد: تروریسم با تفکر شوم و جنایتکارانه خود باعث کشته و مجروح شدن بسیاری از شهروندان غیرنظامی و تخریب زیرساخت‌های اقتصادی کشورهای مسلمان شده است و در این بین کانون اصلی آسیب‌ها کودکان و زنان بوده‌اند.

او در بخش دیگری از این سخنرانی با تأکید بر اینکه پدیده تروریسم و افراط‌گری هیچ سنخیتی با اسلام رحمانی ندارد، گفت: باید اقدامات هماهنگ و پیشگیرانه‌ای جهت ریشه‌یابی پدیده شوم تروریسم صورت گیرد و تلاش بیشتر اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در این راستا، متمرکز شود.

این نماینده مجلس با تاکید بر لزوم حفظ و تقویت وحدت بین کشورهای مسلمان، تفرقه‌افکنی و طائفه‌گرایی را آفت پیشرفت و وحدت کشورهای مسلمان دانست.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس در پایان ضمن محکوم کردن جنایات مستمر رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع فلسطین، حمایت همه‌جانبه از آنها را ضروری دانست و با اشاره به برگزاری ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین که توسط مجلس شورای اسلامی در اسفندماه در تهران برگزار خواهد شد، از حاضرین برای شرکت در این کنفرانس دعوت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز