خبرگزاری کار ایران

جلودارزاده:

حمایت هاشمی از قانون کار، کارگران را دلگرم کرد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از قانون کار و کارگران واجب شد تا احقاق حق کارگران در مرکز گفتمان اصلی انقلاب اسلامی جای گیرد.

سهیلا جلودارزاده به خبرنگار ایلنا گفت: حمایت آیت‌الله هاشمی از جامعه کارگری موجب شد این گروه دلگرمی بزرگی برای احقاق حقوق خود داشته باشد.

جلودارزاده افزود: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با حمایت خود از قانون کار و کارگران؛ احقاق حق را در گفتمان اصلی انقلاب اسلامی جای داد.

وی با اشاره به تشکیل خانه کارگر تصریح کرد: از بدو ایجاد خانه کارگر؛ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی حامی آن و ما در سال‌های گذشته نیز در چارچوب حمایت‌های وی توانستیم با ناملایمات روزگار مقابله کنیم.

وی با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی در طول ریاست مجلس شورای اسلامی به نهادینه کردن جایگاه کارگران بر مناسبات اجتماعی پایبند بودند، تصریح کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تلاش کردند حمایت از کارگران را با قانون کار قوام بخشند و درنهایت با تشکیل مجمع تشخیص مصلحت نظام با فرمان امام تصویب شد تا قوت قلبی برای کارگران در دفاع از حقوق‌شان شود.

وی در پایان افزود: از خداوند می‌خواهیم که روح آیت‌الله هاشمی را با شهدا محشور کند چراکه ایشان در تمام عمر با برکت‌شان تلاش کردند توشه خوبی برای ملاقات با خداوند جمع کنند.

کد خبر : ۴۴۶۷۰۱