خبرگزاری کار ایران

حسن صادقی:

کشور در عزای آیت‌الله و یاور کارگران سیاه‌پوش است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی همواره یار و یاور، امام، رهبری و جامعه کارگری بودند و قطعا خدواند روح ایشان را با صالحان و شهدا محشور می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن صادقی با بیان اینکه جامعه کارگری وجود خود را مرهون حمایت‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی می‌داند، تصریح کرد: ایشان چه در ابتدای انقلاب، چه در زمان تثبیت انقلاب، چه در زمانی که ریاست دولت دولت را برعهده داشت؛ قوانین مهمی را در حمایت از جامعه کارگری تصویب کردند.

صادقی برای نمونه به قانون کار، قانون شورهای اسلامی کار، قانون الزام و درمان رایگان برای کارگران اشاره کرد و افزود: البته امروز حرکت‌هایی درجهت کمرنگ‌تر کردن این حمایت‌ها شده است.

صادقی با اشاره به مراسم‌هایی که قرار است برای گرامیداشت یاد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برگزار شود، تصریح کرد: سراسر کشور در عزای آیت‌الله سیاه‌پوش شده است و هم اکنون همه جا در حال قرائت قرآن برای روح ایشان هستند.

صادقی در ادامه افزود: امروز از سراسر کشور گرد آمده‌ایم تا پیکر سردار بزرگ سازندگی، پیکر یاور بزرگ جامعه کاری، پیکر استوانه قرص محکم انقلاب و نظام و روحی را که همواره ناظر بر مسئولان کشور برای حفظ دستاورد‌ها است را تشییع کنیم تا روح این عزیز سفر کرده را با صالحان و شهدا محشور شوند و در کنار ایشان آرام بگیرد تا انقلاب حضرت مهدی.

کد خبر : ۴۴۶۶۹۹