خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

واکنش سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری به رویش جبهه‌های متعدد در جریان اصولگرا و محوریت جامعه روحانیت

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت‌: شورای مرکزی اصولگرایان باید درباره جبهه‌هایی که این روزها اعلام موجودیت می‌کنند تصمیم بگیرد.جبهه پیروان خط امام و رهبری اصل را بر روی جامعه روحانیت مبارز گذاشته است و در فضای سیاسی کشور و ماه‌های منتهی به انتخابات نیز با این راهبرد برنامه‌های خود را پیش خواهد برد.

کمال سجادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا در مورد ظهور جبهه‌های جدید در جریان اصولگرایی، گفت: در حال حاضر نمی‌توان راجع به این جبهه‌ها که از سوی طیف‌های مختلف اصولگرایی اعلام موجودیت می‌کنند، اظهارنظری انجام داد. شورای مرکزی جبهه پیروان ابتدا  باید برای این جبهه‌ها تصمیم گیری کند، بعد از جلسه و ارزیابی آنان اگر لازم شد اعلام موضع نیز خواهیم کرد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد: جبهه پیروان خط امام و رهبری اصل را بر روی جامعه روحانیت مبارز گذاشته است و در فضای سیاسی کشور و ماه‌های منتهی به انتخابات نیز با این راهبرد برنامه‌های خود را پیش خواهد برد.

سجادی خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده یک ائتلاف بزرگ اصولگرایی شکل خواهد گرفت و از تمامی احزاب وابسته به این جریان نیز دعوت خواهیم کرد که در آن حضور داشته باشند تا نظرات خود را مطرح کنند.

او ادامه داد: در ذیل شورای مرکزی یک کار گروه نیز  شکل خواهد گرفت که امور مربوط به لیست شورای شهر و ریاست جمهوری را پیگیری و نامزدهای نهایی را نیز اعلام خواهیم کرد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری عنوان کرد: تصمیم داریم رجل سیاسی و مذهبی و کسانی که واقعا بتوانند کاری انجام دهند را در لیست قرار دهیم .

سجادی تاکید کرد: جبهه پیروان خط امام و رهبری فعلا نامزدی را برای ریاست جمهوری در نظر ندارد و بعد از بررسی گزینه‌ها نامزد نهایی را اعلام خواهد کرد.

کد خبر : ۴۴۱۸۷۳