خبرگزاری کار ایران

رضایی در گفت‌وگو با ایلنا:

اصلاح‌طلبان در تمام شهرهای کردستان لیست انتخاباتی می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۵۵۰

انتخابات شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان کردستان برگزار شد و رئیس حزب اتحاد ملت منطقه کردستان به عنوان رئیس این شورا انتخاب شد.

اقبال رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از برگزاری  انتخابات شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان کردستان خبر داد.

وی افزود: در آخرین جلسه شورای هماهنگی استان کردستان هفت نفر به عنوان شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان انتخاب شدند که رمضان یوسفی از حزب اتحاد ملت به عنوان رئیس، عباس احمدی از انجمن اسلامی معلمان نایب رئیس اول، سوما عبدالهی از اعتماد ملی به عنوان نایب رئیس دوم، اقبال رضایی از مجمع نیروهای خط امام مسئول امور شهرستان‌ها، مسعود الماسی از اعتدال و توسعه به عنوان سخنگو و کوروش قادری از باشگاه جوانان اصلاح‌طلب به عنوان خزانه‌دار و کمیته مالی  و احمد زارع از انجمن اسلامی معلمان به عنوان دبیر این شورا انجام وظیفه خواهند کرد.

رضایی پیش بینی کرد که در هر ۹ شهرستان کردستان یعنی سقز، قروه، بیجار، دیوان دره، بانه، دهگلان، کامیاران، مریوان و سروآباد شورای سیاستگذاری تشکیل شود.

وی گفت: انشالله به زودی این شوراها فعالیت خود را شروع خواهد کرد و اصلاح‌طلبان در سنندج و سایر شهرهای استان لیست انتخاباتی خود را منتشر خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز