خبرگزاری کار ایران

سخنگوی اعتمادملی در گفت‌وگو با ایلنا:

گزینه‌ای جز روحانی نداریم/ برای برطرف شدن ضعف‌های دولت تلاش می‌کنیم

سخنگوی اعتمادملی با بیان اینکه برای برطرف شدن ضعف‌های دولت تلاش می‌کنیم، گفت: در انتخابات پیش رو، حزب اعتمادملی از روحانی حمایت خواهد کرد.

اسماعیل گرامی‌مقدم در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، اظهار داشت: اعتماد ملی مباحث مقدماتی خود را برای دفاع از نامزد اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری شروع کرده است و در این جلسات تقریبا تمامی اعضا از عملکرد دولت تدبیر و امید حمایت کردند.

او افزود: در این جلسات افراد به نقاط ضعف و قدرت دولت اشاره کردند و راهکارهایی را ارائه دادند تا دولت بتواند با توانمندی بیشتری به مردم خدمت‌رسانی داشته باشد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: قائم مقام و روسای دفترها و کمیته‌های اعتماد ملی به طور کلی از عملکرد دولت رضایت داشتند. به خصوص در قضیه برجام و انضباط مالی که به کشور بازگشته از مواردی بوده است که رضایت اصلاح‌طلبان را جلب کرده است

سخنگوی اعتمادملی یادآور شد: تصمیم به حمایت از روحانی تصمیم جدی حزب اعتماد ملی است و اساسا در انتخابات پیش رو نامزدی به جز روحانی نخواهیم داشت و تصور اینکه فرد دیگری از اصلاح‌طلبان نامزد شود، درست نیست.

گرامی‌مقدم تاکید کرد: تمام تلاش اعتماد ملی برطرف کردن نقاط ضعف دولت روحانی است و  در انتخابات آتی قطعا از روحانی حمایت خواهیم کرد.

او یادآور شد: اگر نقدی از سوی اعضا به دولت باشد، به معنای عدم حمایت نخواهد بود و با هماهنگی دیگر گروه‌های اصلاح‌طلب تصمیم نهایی را در خصوص چگونگی حمایت موثر از روحانی ارائه خواهیم داد.

کد خبر : ۴۰۸۲۶۶