خبرگزاری کار ایران

عارف در همایش ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان:

افتخار می‌کنیم در دولت اصلاحات هیچ مدیر ارشدی به اتهام فساد مالی محاکمه نشد

رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با تاکید براینکه جریان اصلاحات حذف شدنی نیست، گفت: افتخار ما این است که در دوران اصلاحات حتی یک مدیر ارشد کشور به اتهام فساد مالی محاکمه نشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا عارف در همایش بزرگ ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت با ابراز خوشحالی از حضور در جمع پرشور هواداران اصلاحات اظهار کرد: من از شور و اشتیاق شما جوانان کمال تشکر را دارم و از شما عاجزانه تقاضادارم با توجه به اینکه در ایام فاطمیه هستیم مراعات این روز‌ها را داشته باشید. شعار ما امید وآرامش است. رمز پیروزی ما در شرایط فعلی کشور آرامش و کنترل است. 

رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان افزود: خواسته شما در همین مکان در بیستم خرداد ۹۲ ائتلاف بود و امروز خواسته شما در هفت اسفند ۹۴ حضور است. 

وی خطاب به جمع حاضر گفت: ‌ باید بدانید حضور شما نوید بخش اجرایی بهتر است. باید بدانید حضور شما سبب به فرجام رسیدن برجام‌های دیگر است. باید بدانید حضور شما موجب تشکیل مجلسی است که در راس امور و پاسخگوی مطالبات شما جوانان باشد. 

این نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس ادامه داد: امروز نشان دهید کاندیداهای مورد حمایت شما کسانی هستند که دغدغه معیشت و عزت کشور را دنبال می‌کنند. شعار این ائتلاف بزرگ؛ امید، آرامش و رونق اقتصادی است. 

عارف با اشاره به چگونگی تشکیل این ائتلاف گفت: ما با توجه به دستاوردهایی که در خرداد ۹۲ داشتیم به این نتیجه رسیدیم که با حامیان دولت ائتلاف کنیم. گام اول را با عنایت خداوند پشت‌سر گذاشتیم و اکنون گام دوم را در دستور کار قرار دادیم تا در اسفند ۹۴ با ائتلافی که با حامیان دولت در یک فضای صمیمانه و دوستانه کردیم به پیروزی برسیم. 

رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان افزود: افتخار می‌کنم که سرلیست ائتلافی هستم که در آن ۱۶ ایثارگر حضور دارند. افتخار می‌کنم در لیستی هستم که ۸ خانم در آن حضور دارند و امیدوارم سرلیست ائتلافی باشم که اکثریت کرسی‌های مجلس را بدست بیاورد. 

رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با اشاره به شرایط و اوضاع کشور در زمان روی کار آمدن دولت گفت: این دولت در شرایطی روی کار آمد که بدهی آن معادل ۲۰ سال بودجه عمرانی کشور بود. این دولت می‌تواند با یک مجلسی قوی و کارآمد مشکلات معیشتی مردم را حل کند و ما می‌توانیم با پشتیبانی شما عزیزان از این مشکلات بگذریم. 

عارف با بیان اینکه خط قرمز ما اطرافیان ما نیستند بلکه اساس نظام خط قرمز ما است، تصریح کرد: افتخار ما این است که در دوران اصلاحات حتی یک مدیر ارشد کشور به اتهام فساد مالی محاکمه نشد. ما حذف شدنی نیستیم. این آرزوی افراد متوهمی است که به دنبال حذف اصلاحات هستند. ما دلسوز‌تر از اصلاح‌طلبان برای کشور نمی‌شناسیم. ما اخلاق‌مدار هستیم و به هیچ وجه به تخریب رقیب نمی‌پردازیم.

سید فرید موسوی جوان‌ترین مرد لیست ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان نیز در همایش اصلاح‌طلبان و حامیان دولت گفت: دانشجویان می‌دانند که مجلس واقعی یعنی مجلسی که مطالبات دانشجویان را در صدر قرار دهد نه مجلسی که در مقابل فسادهای اقتصادی، هتاکی‌ها، ‌صدای تریبون مخالف مجلس را خفه کند.

نامزد ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان و حامیان دولت گفت: بدهکار دختران و مادران سرزمینمان هستیم که حقوق بر زمین مانده‌شان چیزی جز شرمساری برای ما نداشته است. ما بدهکارشان هستیم در قوانین، ورزش، تحصیلات، بازار کار و تنها اندوخته ما امید است.

وی با اشاره به اینکه در ۱۲ سال گذشته مجلس در انحصار اصولگرایان بود، تاکید کرد: این‌ها برای شما چه کردند بجز بار گرانی که بر دوش شما و پدرانتان گذاشتند.

موسوی گفت: ‌آیا اکنون جوانان ما از دانشگاه راضی هستند یا وارد بازار کار شده‌اند؟

این نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس گفت: گمان نمی‌کنم که چنین سابقه‌ای از افسردگی در ملت ایران ثبت شده باشد.

وی با تاکید بر مشکلات دانشجویان در این دوازده سال اظهار داشت: اکنون جوانان داغدار سهمیه‌بندی جنسیتی و منطقه‌اند. زنان داغدار قوانینی هستند که آن‌ها از سفر بدون اذن همسرشان منع می‌کند این شایسته زن ایرانی نیست.

وی در پایان با خواندن این بیت شعر که «پشت این ثانیه‌ها تاریکی است / گام اگر بردارید روشنی نزدیک است» مردم را به شرکت در انتخابات مجلس دعوت کرد.

کد خبر : ۳۴۸۸۸۶